У "Нової пошти" вистачає клієнтів, які незадоволені обслуговуванням і навіть звинувачують оператора у крадіжці посилок. Один із таких написав негативний відгук у Facebook.

Українець замовив міжнародну доставку "Нова пошта Глобал", але, зважаючи на все, так і не отримав своєї посилки. Він не рекомендує користуватися послугами компанії, оскільки її співробітники можуть вкрасти вантаж або нарахувати незрозумілі митні платежі, за його словами.

Нова пошта, фото nashkiev
Нова пошта, фото nashkiev

"Вашу посилку присвоять, а якщо не присвоять, то нарахують митні платежі, якихі немає в природі або зроблять об'єднання посилок у товарну партію, тому що у них збій у системі і за все це ви платитимете свої гроші. Так і наживаються вони на своїх клієнтах", - написав клієнт у відгуку.

Поштовий оператор у відповідь на відгук заявив, що готовий визнати свою провину і намагається індивідуально вирішувати такі питання. А утилізацію посилки цього клієнта пояснили тим, що її не зареєстрували протягом 30 днів, а мито нараховується, відповідно до законодавства.

"Наша компанія діяла згідно зі стандартами", - зазначив оператор.

Популярні новини зараз
Працював усе життя — а пенсії вистачить лише на хліб: після індексації українці бідніють Відстрочку від мобілізації можуть не дати: Міноборони готує нововведення Мобілізують навіть з бронюванням: ТЦК знайшли законну лазівку Заплатите за всіх сусідів: "Київводоканал" терміново попередив споживачів
Показати ще

Відгук та відповідь Нової пошти, скріншот
Відгук та відповідь Нової пошти, скріншот

Раніше ми писали про те, що "Випадає світильник, не працює кондиціонер і смердить каналізацією": пасажир поскаржився на умови у нових вагонах Укрзалізниці

Як повідомляв Знай.ua, "Зжер гроші, не сказавши спасибі": українець розповів, як термінали ПриватБанку обирають клієнтів

Також портал Знай.ua писав, що експерт розповів, як боротися з нахабними обмінками, які не хочуть міняти долари