Один із найбільших українських державних банків "ПриватБанк", який користується великою популярністю серед громадян завдяки величезній мережі банкоматів та терміналів поповнення по всій країні, несподівано зробив своїй клієнтці дуже неприємний "сюрпризи".

Цього разу клієнтка банку Наталія розповіла, що їй буквально без попередження заблокували нагоду робити комунальні платежі. Є підозри, що ця ситуація не поодинока.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеної клієнтки "ПриватБанку" на порталі Minfin, у розділі для відгуків.

Банкомат ПриватБанку. Фото: скрін youtube
Банкомат ПриватБанку. Фото: скрін youtube

"Не проводяться жодні платежі по карті: ні комунальні, ні оплата інтернет-магазинів. Переказ на власну картку заборонено. Відповідь у техпідтримці: фінмонтиринг - вони так дбають про мою безпеку. З такою безпекою я скоро буду на вулиці, бо не можу сплатити комуналку", - повідомила незадоволена клієнтка банку.

Популярні новини зараз
Не затягуйте: кому доведеться оформляти лист до Пенсійного фонду На сім'ю – 43200 грн: українцям дають грошову допомогу, треба звати маму чи бабусю Уникнути повістки вже не вийде: ТЦК перевірятимуть українців за новими правилами Нові тарифи залишать без заощаджень: як зміняться платіжки за вивіз сміття
Показати ще

Відгук невдоволеної клієнтки "ПриватБанку", скріншот: Minfin
Відгук невдоволеної клієнтки "ПриватБанку", скріншот: Minfin

Також варто нагадати нашим читачам, що у перші тижні літа по всій Україні іноді бувають перебої у роботі банку. Дані збої у роботі стосуються банкоматів, терміналів безготівкової оплати товарів та послуг, а також терміналів поповнення.

Нагадаємо, українка втратила 2,5 тисячі гривень, але "ПриватБанк" переклав усю провину: "Це недбалість".

Раніше повідомлялося, "Зжер гроші, не сказавши спасибі": українець розповів, як термінали ПриватБанку обирають клієнтів.

Також, все краще, ніж здається: експерти змінили прогноз курсу долара до кінця 2023 року, що чекає на українців.