Абонент Lifecell поскаржився, що з його рахунку списали кошти за послугу, яку він ніколи не підключав. Деталі він розкрив у своїй скарзі під однією із публікацій мобільного оператора у соцмережі facebook.

За словами українця, він поповнив рахунок, щоб підключити пакет послуг за тарифним планом. Всі гроші були зняті і на додачу рахунок пішов у "мінус". У підтримці заявили, що кошти знято за використання додаткової послуги, проте абонент запевняє, що її не підключав.

Lifecell. Фото: скрін youtube
Lifecell. Фото: скрін youtube

"Сервіс просто жах! Сьогодні я поповнив рахунок на 230 грн, щоб сплатити тарифний план. Лайфселл знімає ці кошти з балансу, а ще я йду в мінус 79 грн. І все це сервіс додаткові гроші, який мені не потрібен і який я не замовляв", - поділився клієнт.

Lifecell, скріншот: YouTube
Lifecell, скріншот: YouTube

Популярні новини зараз
Дощі, грози і навіть заморозки: шашлик на Великдень доведеться відкласти, синоптики попередили про негоду Не просто оновити дані у ТЦК: чоловіків попередили, що буде потім Поміняють та відремонтують: киянам зробили важливе оголошення Платіть по 700 грн за світло або живіть без нього: українців ставлять перед фактом
Показати ще

Абонент обурився сервісом Lifecell, адже за його словами, 300 гривень він втратив просто так.

"І виходить, що я сплатив сьогодні 300 грн просто так, а завтра маю ще сплатити 230 за мій тарифний план. А план судячи з усього називається "лохотрон"...", - обурився абонент.

Скарга на Lifecell. Фото: скрін facebook.com/lifecellua
Скарга на Lifecell. Фото: скрін facebook.com/lifecellua

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, Київстар надали унікальну можливість своїм клієнтам: скористатися можна лише до кінця року.

Також наш портал інформував, абоненти Vodafone отримують десятки дзвінків із невідомих номерів, люди не можуть додзвонитися близьким: "Їх не хвилює".

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, що українка поскаржилася, що "Київстар" вкрав у неї гроші - у мобільного оператора назвали це "резервацією".