Чимало підприємств та галузей в Україні постраждали через повномасштабну війну. Це стосується і виробництва морозива. Попит на цей продукт скоротився через масовий виїзд населення.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВедучий аналітик агентства "Інфагро" Максим Фастєєв виданню "
На щастя, за весь час війни в Україні не зафіксували знищення чи окупацію великих заводів, тож виробники готові збільшувати обсяги випуску морозива після того, як повернеться попит.
Також експерт стверджує, що для суттєвого зростання цін на молоко немає причин, а інфляція цієї категорії склала найнижчий показник серед інших продуктів тваринництва. Саме це і стримує виробників у підвищенні вартості морозива, оскільки інгредієнти дорожчають помірними темпами.
Українці почали економити, але це проявляється не в купівлі найдешевших "стаканчиків", а в зростанні попиту на морозиво у великих упаковках, де нижча питома ціна за кілограм.
"Я не бачу причин для переходу на найдешевші порції. Тобто морозиво у великих "відрах" або "ковбасах" - це і найдешевший і найменш рентабельний для заводу сегмент, розрахований на великі обсяги продажів при невеликій націнці. Але заводи із задоволенням таку продукцію виробляють", - зазначив експерт.
Нагадаємо, можна відкривати ферму: в українських супермаркетах знизили ціни на молоко, сир і сметану