Для французької компанії Danone "гроші не пахнуть", адже вона вирішила змінити назву бренду у росії. Це допоможе їй відновити інвестиції в країні-агресорі.

Про це повідомляє сайт російського представництва Danone.

Продукти міжнародного бренду "Активіа" у росії тепер буде продаватися під назвою "АктіБіо".

Компанія запевнює російських споживачів, що оформлення упаковки дуже подібне, а стандарти виробництва залишаться такими ж самими.

Популярні новини зараз
Слідом за "Київстар", вже Vodafone піднімає тарифи: у скільки обійдуться розмови та інтернет Стосується всіх одержувачів пенсій: українцям дали 30 днів на явку до ПФУ Нарешті вистачить на комуналку: пенсію рахуватимуть за новою формулою, на скільки збільшяться виплати В ТЦК поставили крапку у питанні мобілізації 50-річних чоловіків: "Є директива..."
Показати ще

"Локалізація міжнародного бренду дозволить компанії відновити інвестування у розвиток та підтримку сучасної молочної категорії", – заявила компанія.

Після повномасштабного вторгнення компанія висловила солідарність з Україною та повідомила про рішення пожертвувати 500 000 євро Червоному Хресту, проте не відмовилась від ведення бізнесу в росії.

Danone працює в рф протягом 30 років і представлена брендами "Простоквашино", "Активіа", Actimel, "Ростишка", "Даніссімо", Danone, "Bio Баланс", "Актуаль", "Смішарики", Alpro, Bebelac, "Тема" ", Nutrilon, "Малютка" та Evian.

Восени 2022 року Danone оголосила, що йде з російського ринку, передає контроль у бізнесі і списує 1 млрд євро.

Молочка, скріншот: YouTube
Молочка, скріншот: YouTube

У лютому 2023-го французька група запропонувала потенційним інвесторам контроль за частиною активів у росії з умовою зворотного викупу.

Компанія хотіла зберегти частку і місце в раді директорів російської компанії після угоди.

Молочка, фото: Знай.ua
Молочка, фото: Знай.ua

Минулого тижня російські галузеві видання писали, що угода відкладається на 2024 рік. Danone нібито не хоче йти з рф, тому посилює умови угоди.

Нагадаємо, ми писали, що Pepsi, Philip Morris, Nestle: улюблені бренди українців продовжують спонсорувати ракети на наші голови

Також "Знай.ua" інформував, що ракети, танки, літаки та автомати: НАЗК визнав компанію "Ашан" спонсором тероризму.