Українці активно користуються міжнародною доставкою від Нової пошти, особливо під час війни. Це зручна та корисна послуга, але має свої нюанси. Так, клієнтка компанії поскаржилася, що в неї не захотіли приймати на відправку певний вантаж.

Товари клієнтки відмовилися відправляти, хоча вони не входять до списку заборонених до доставки, тому вона написала негативний відгук компанії та захотіла з'ясувати, у чому проблема.

"Нова Пошта". Фото: скрін youtube
"Нова Пошта". Фото: скрін youtube

"Шановна Нова пошта, коли у вільному доступі з'явиться список продуктів і речей, заборонених до відправки до ЄС? Виявляється, вовняна ковдра не можна — чому? Зефір — що він вам зробив? Гаразд, рибні консерви я можу припустити, що не можна, як продукт тварини походження, але зефір тут до чого?", - написала вона.

Оператор залишив список заборонених для доставки товарів, проте клієнтка зазначила, що саме її ковдра та зефір не входять до цього списку. Водночас у відділенні прийняли шоколад та чай.

Популярні новини зараз
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Показати ще

"Для кожної країни діє спеціальний перелік заборонених товарів, які митні органи цієї країни не дозволяють для ввезення", - відповіли у компанії.

Відгук клієнта та відповідь Нової пошти, скріншот
Відгук клієнта та відповідь Нової пошти, скріншот

Клієнтка не зупинилася та звернулася на гарячу лінію компанії, де їй відповіли, що ковдру можна відправляти. Тільки після цього у Новій пошті вибачились та пообіцяли провести бесіду з працівниками. Крім того, українців попередили, що список постійно змінюється.

Раніше ми писали про те, що "Нова пошта" закрила поштомати, українці на нервах перезавантажують телефони: "Спробуйте завтра..."