Один із трьох найбільших українських мобільних операторів Lifecell, який користується популярністю практично у всіх областях нашої країни, продовжує подавати своїм абонентам неприємні фінансові втрати.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяСправа в тому, що уважний українець, який підписався ім'ям Станіслав, розповів, як компанія заробляє по 5 грн. з кожного свого абонента. Чоловік у деталях описав схему.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного абонента оператора Lifecell на порталі для відгуків Otzyvua.
"14:20. Повідомлення про списання 5 грн. за 10 смс. 14:21. Дзвінок з телефону колеги. З'єднуюсь, але там якісь незрозумілі звук та й відбій. 14:21. З'являється вікно смс-повідомлень з двома повідомленнями нібито моїми повідомленнями 1." Я зараз вам передзвоню". 2. "Не можу говорити. Що трапилося".
Для передачі повідомлень користуюсь Вайбером. Тому дзвоню оператору. Вперше вислухав вісім пунктів нісенітниці та реклами і так і не поєднало з оператором. Вдруге ті самі вісім пунктів, але з'єднало. Пояснюю, що смс не надсилав. Відповідь вони зафіксовані. Прошу перевірити, відповідь та сама.
Запитую у колеги, смс отримував. Так, і ще був незрозумілий дзвінок із невідомого номера. Перевіряю ще раз. Повідомлення про списання грошей змінило таймінг із 14:20 на 14:21, але порядок отримання смс не змінився.
Не знаю як це працює, та й 5 грн. не гроші, а почуття, що тебе обікрали і нічого довести не можна. Якщо з кожного по 5 грн. та ще й щодня?!", — поділився своїми спостереженнями незадоволений абонент.
Раніше повідомлялося, що сервіс Spotify підняв ціни на преміум-підписки: скільки заплатять українці за прослуховування музики.
Також, "Навіщо платити все одно обдурять": абоненти "Київстар" помітили неприємності при поповненні.