Клієнт "Ощадбанку" поскаржився на те, що вже майже місяць фінустанова ігнорує звернення про розблокування коштів на картці. Чоловік обурений тим, що банк так зневажливо ставиться до своїх клієнтів.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це він написав на сайті Мінфіну.
Українець розповідає, що 13.07 "Ощадбанк" отримав листа із Постановою про визначення поточного рахунку у банку для здійснення видаткових операцій на суму двох розмірів мінімальної заробітної плати.
Але незважаючи на те, що з моменту отримання прошло вже 3 тижні, йому так ніхто і не розблокував кошти на рахунку.
"До банку був направлений і доставлений лист до виконання від приватного виконавця, з Постановою про визначення поточного рахунку у банку для здійснення видаткових операцій на суму двох розмірів мінімальної заробітної плати. Лист був доставлений 13.07.2023, але до цих пір він навіть не був зареєстрований у базі"-скаржиться українец.
У контакт-центрі "Ощадбанку" йому порадили звернутись із проблемою до відділення, однак клієнт не зміг це зробити, адже у базі фінустанови нема постанови яка дала б працівникам право розблокувати картку.
"В контакт центрі радять звернутися до відділення ,і консультант розблокує 13400 грн., але у відділенні не можуть цього зробити так як у базі нема постанови на основі якої вони могли б ініціювати заяву на розблокування.Банк наче навмисно тягне час!"-додає чоловік.
Він щиро не розуміє такого недбалого ставлення до своїх клієнтів. Чоловіку потрібно годувати дітей, сплачувати комуналку та за щось жити.
Нагадаємо, ми писали, що в Україні виведуть з обігу важливі гроші: встигніть обміняти до 30 вересня.
Як повідомляв "Знай.ua" фейкова соціальна допомога: у Мінсоцполітики терміново попередили українців.
Також "Знай.ua" інформував, вже з 1 серпня: "Ощадбанк" змінює тарифи на популярну послугу, до чого готуватися українцям.