За фактом найбільша українська державна компанія "Укрпошта", яка здійснює функції з доставки поштових відправлень, а також доставляє виплати тисячам пенсіонерам, продовжує надавати своїм клієнтам неприємні "сюрпризи".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНа цей раз клієнтка "Укрпошти" вирішила розповісти про сервіс компанії у формі іронії. Не часто можна зустріти таку оцінку, проте багато громадян вже втомилися постійно серйозно писати про те, що відбувається у відділеннях компанії.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеної клієнтки "Укрпошти" на порталі для відгуків Otzyvua.
"Так обслуговувати клієнтів може лише УКРПОШТА! Якщо ви постійно кудись поспішаєте - то тут ви зможете відпочити від усіх проблем! У кілометровій черзі ви зможете побути сам на сам із своїми думками! Не насолодилися чергою?
Не проблема - привітний персонал вам зробить настрій на весь день! То відправлення не можуть знайти, то виявляється, у них немає упакування, то відправлення не приймають, бо виявляється "крихкі" речі вони не перевозять ...
Можна до речі свої голосові зв'язки перевірити, бо вони не завжди чують що ти говориш. Але тут треба бути обачним, бо якщо твій тембр буде з претензією або голосніше від потрібного - то ще й слух перевіриш! Тобі розкажуть багато цікавого!
Укрпошта дбає про своїх клієнтів! Бо лише вони можуть "тимчасово" закрити відділення, відправити посилку на інше, Бог зна де, тримати його там місяць і відправити назад! При цьому не проінформувати взагалі ніяк! І то правильно, бо нащо ж мені та посилка? Вона ж мені не треба!", - поділилася своєю ситуацією незадоволена клієнтка "Укрпошти".
Нагадаємо, "Радянський підхід нічого не змінюється": посилки українців залишаються "жити" на "Укрпошті" більше місяця.
Раніше повідомлялося, "Укрпошта" знизила ціну на популярну послугу: проте є нюанс.
Також, українцям доступна допомога від ще одного фонду: куди звертатися для отримання одягу та побутових речей.