Пенсійне посвідчення є дуже важливим документом, адже воно підтверджує право на пенсію. Що робити, коли документ було пошкоджено чи втрачено? Відповідь дали у пресслужбі Пенсійного фонду України.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПенсіонер може отримати новий документ, якщо його було втрачено або пошкоджено. Для цього слід подати заяву на виготовлення нового пенсійного посвідчення, звернувшись до сервісного центру територіального органу Пенсійного фонду.
Втім, є і другий варіант, коли не доведеться навіть вставати з улюбленого дивана – подати заявку на відновлення документа через особистий кабінет на вебпорталі ПФУ або за допомогою мобільного додатка "Пенсійний фонд".
На вебпорталі ПФУ заява на виготовлення пенсійного посвідчення міститься в розділі "Про пенсійне забезпечення". У мобільному додатку потрібно вибрати вкладку "До ПФУ", а потім вибрати розділ "Комунікації до ПФУ" - "Заява на виготовлення пенсійного посвідчення".
Для подання заяви на відновлення пенсійного посвідчення через онлайн-сервіси потрібно підготувати скан-копії паспорта, ІПН та фотографії.
Готовий документ можна буде забрати у найближчому сервісному центрі ПФУ (вказати при оформленні заявки) або використовувати електронний варіант у додатку "Дія", який генерується після виготовлення пенсійного посвідчення. Електронне відображення документа має таку ж юридичну силу, як і традиційне пенсійне посвідчення.
Раніше портал Знай повідомляв, як вийти на пенсію у 60 років, якщо не вистачає стажу: у ПФУ назвали варіанти дій.
Також наш портал інформував, терпіти відключення світла, чи змиритися з підвищенням тарифу: українцям доведеться обрати одне з двох.
Крім того, ми писали, українцям пояснили, як буде розраховуватись субсидія на опалювальний сезон: нюанси, які потрібно знати.