Клієнти державного банку "Ощадбанк" почали масово скаржитися на несправедливе списання комісії за сервіс смс-інформування. Це відбувається навіть у тих випадках, коли користувачі вже давно відключили цю послугу через мобільний додаток.

Один із клієнтів поділився своїм досвідом на форумі сайту "Мінфін". Чоловік повідомив, що ще пів року тому відключив послугу смс-сповіщень для всіх своїх карток через додаток "Ощад24". Однак банк продовжує щомісячно стягувати 10 гривень за неіснуючу послугу.

Клієнт обурений тим, що банк ігнорує зміни, внесені через застосунок, і називає "Ощадбанк" соціальним вампіром:
"Не беріть тут нічого — некомпетентні співробітники, керівники та тарифи вище, ніж у інших!"

Ощадбанк, скріншот: YouTube
Ощадбанк, скріншот: YouTube

За словами представників банку, смс-інформування — це окремий платний сервіс, який дозволяє клієнтам оперативно отримувати інформацію про операції на рахунках.

Популярні новини зараз
Пенсіонерів залишать без копійки вже з січня: в ПФУ назвали важливі умови Рибам – експерименти, а Козерогам потрібна допомога: гороскоп для всіх знаків на 7 січня Гаманець "схудне" ще на 200 грн: українцям виставляють додаткові рахунки за газ Кому з українців можуть перерахувати пенсію: названо категорію та причини
Показати ще

Щомісячна плата за цю послугу становить 10 гривень (120 гривень на рік). При цьому наявність підключеної послуги в додатку не впливає на її деактивацію.

На відміну від сучасних технологій, самостійно відключити смс-банкінг через застосунок неможливо. Для цього потрібно:

  1. Особисто відвідати відділення "Ощадбанку".
  2. Написати заяву на відключення послуги.

    Ощадбанк, кадр з відео, зображення ілюстративне: YouTube
    Ощадбанк, кадр з відео, зображення ілюстративне: YouTube

Натомість банк пропонує альтернативу: підключення безкоштовних пуш-повідомлень у месенджерах, таких як Telegram або Viber.

Якщо банк продовжує списувати кошти за неактуальні послуги, клієнти можуть звертатися зі скаргами до Національного банку України або писати заяви через офіційний сайт банку.

Рекомендується також зберігати скріншоти налаштувань та платежів як доказ для вирішення спорів.

Нагадаємо, стосується всіх власників платіжних карток: "Ощадбанк" прийняв важливе рішення

Раніше ми розповідали, що "ПриватБанк" спалює мільйони на 2 тисячі своїх співробітників в IT, але банкомати все ще "жують" гроші

Також, моніторинг банків і блокування рахунків: як не потрапити під підозру