Якщо ви продаєте речі в соцмережах чи на маркетплейсах – є привід дослухатися: податкова стежить за онлайн-торгівлею. Про це розповіла народна депутатка Ольга Василевська-Смаглюк в ефірі "Ранок.LIVE".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗа її словами, податківці справді моніторять соцмережі – але не полюють за кожною вишиванкою чи банкою варення. У поле зору потрапляють ті, хто торгує по-великому – сотні однакових товарів, нові речі, великі обороти.
Якщо людина продає телефони, навушники чи одяг, не зі свого гардеробу, а як бізнес, і заробляє на цьому мільйони – тоді лист із вимогою сплатити податки може прийти.
"Це однорідний товар. Наприклад, телефони, навушники або якісь гаджети, або те, що не було у вжитку, нове і не є особистими речами людини, яка їх продає. І обсяг заробітку цієї людини перевищує витрати податківців на виявлення таких осіб. Тобто йдеться про ухилення на мільйони гривень щомісяця. Найменші суми не зацікавлять нашу податкову", – сказала Ольга.
Тобто:
-
Якщо ви просто розпродаєте свої особисті речі – ніхто вас не чіпатиме.
-
А от якщо щомісяця йде по 100+ нових товарів, то це вже сигнал для податкової.
-
Наголос робиться на тих, у кого заробітки більше витрат на перевірку – тобто не дрібний хендмейд, а реально великий бізнес, оминаючи закон.
Продавати свої старі черевики чи непотрібний пилосос через Instagram можна спокійно. А от якщо у вас щодня по 20 замовлень на нові гаджети – будьте готові, що Державна податкова служба може зацікавитися вами.
Нагадаємо, продаєте в інтернеті частіше трьох разів на рік: кого і за що може реально оштрафувати податкова
Раніше Головнокомандувач розповів, скільки і яким чином шукатимуть ухилянтів: "Ми знатимемо всіх"
Крім того, українці працюватимуть до глибокої старості: у Мінсоці готують нововведення