Україна може недоотримати значну суму грошей внаслідок непродуманого угоди з американською компанією General Electric. Про це повідомляє Український інститут майбутнього.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїні необхідно вирішити проблему дефіциту магістральних тепловозів, адже через неї експортери вже втратили близько 1 млрд доларів недоотриманих доходів.
Швидко здійснити електрифікацію залізничного сполучення не можна, а на будівництво заводу необхідно 1-2 роки. Проблему можна вирішити, якщо "Укрзалізниця" укладе 15-літню рамкову угоду з компанією GE вартістю 1 млрд доларів з оновлення та модернізації тягового рухомого складу. Однак вони ставлять під сумнів ефективність такої співпраці.
Як відзначають в Українському інституті майбутнього, Україна, незважаючи на закупівлю локомотивів на 1 млрд доларів, не досягла своєї мети – це велика локалізація на рівні 60%.
За даними експертів, без модернізації залізничного транспорту, Україна ризикує недоотримати до 2 млрд доларів доходів у вигляді не створеного ВВП.
Однією з найбільш ефективних альтернатив є закупівля більш дешевих аналогів тепловозів та інвестування у вітчизняні потужності. Це дозволить країні істотно заощадити і створити додатковий продукт з високою доданою вартістю.
Ефект від такого рішення може становити до 2 млрд доларів протягом 5 років. При цьому сума інвестицій складе 1 млрд доларів. Для порівняння, ефект від операції з GE становить 500 млн доларів протягом 15 років.
Як раніше повідомляв портал "Знай.uа", "Укрзалізниця" купить у Сполучених Штатів 30 локомотивів. Відповідну угоду на мільярд доларів підписали з американською компанією General Electric 3.
За останні десять років "Укрзалізниця" не купувала вантажні дизельні локомотиви взагалі.
Виробництво локомотивів стартує на початку цього року в США і перші поставки повинні відбутися вже в жовтні 2018.
У General Electric зазначили, що мова йде про найбільший контракт, який ця американська компанія коли-небудь підписувала в Україні. В рамках його реалізації компанія не тільки поставить в Україну 30 локомотивів, але і буде здійснювати їх обслуговування, а також ремонт інших українських локомотивів.