В Україні випав перший сніг, а це значить, що скоро на дорогах буде слизько. Водіям не варто забувати про прийоми безпечного водіння взимку.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"24 Канал" нагадує правила поведінки на дорозі.
Все робити плавно
Щоб не опинитися в кюветі, або того гірше – не знести пішохода, потрібно плавно повертати кермо, а також натискати і відпускати педалі. Інакше різка зміна значень і векторів сил, прикладених до коліс, призведе до втрати зчеплення шин зі слизькою поверхнею.
Як рушати з місця
Перш ніж натиснути на педаль газу, потрібно сконцентруватися на дорозі. Краще всього не включати в салоні музику, попросити пасажирів помовчати і поставити вентилятор отопітеля на тихі оберти. Все це потрібно для того, щоб почути, чи не порушена звична залежність між оборотами двигуна та швидкістю руху машини.
Далі, потрібно максимально повільно відпускати зчеплення, а обороти двигуна тримати максимально низькими. При буксовке краще рушити з другої передачі. При наявності автоматичної коробки, увімкніть зимовий режим трансмісії або в ручному режимі вирушайте з другої передачі. У більшості автоматів є можливість це зробити.
Швидкість руху
Їхати потрібно максимально повільно, не орієнтуючись на інших водіїв, спираючись лише на власні відчуття. Не можна забувати про ремені безпеки. Сигнали повороту краще подавати заздалегідь, щоб інші учасники руху встигли скорегувати свої дії.
Гальмування
Потрібно тримати велику дистанцію, особливо при наближенні до перехрестя. Якщо ситуація дозволяє, краще загальмувати двигуном, відпускаючи акселератор при включеній передачі. Тоді процес буде більш плавним. Варто пам'ятати! Різке звернення зі зчепленням або невиправдано низька передача може викликати юз, знос або занос автомобіля.
Поворот на льоду
Найкраще заходити в повороти по дуже великому радіусу, заздалегідь вибудовуючи траекторію, щоб поспіхом не докручувати кермо. Педаль гальма в такій ситуації потрібно виключити, тому що гальмування на кривій призведе до зносу передньої осі. Важливо! Передача повинна бути включена постійно.
Поздовжні шляху в шарі льоду або укоченого снігу допомагають тримати машину на курсі. Виїжджати з них перед поворотом потрібно без зупинки. Краще всього уникати потрапляння колесами в лунки або поперечні крижані колії. Адже в результаті може знадобитися стороння допомога для того, щоб з них вибратися.
Як повідомляв портал "Знай.uа", у переддень зими необхідно ретельно підійти до обслуговування акумулятора.