Назва автомобіля "Öppen Vagn 4 cylindrar" перекладається як "відкритий автомобіль на чотирьох циліндрах".


За декілька років до цього Густав Ларсон і Асаар Габріельсон за розмовами в ресторані вирішили створити транспортний засіб для Швеції.

Так, вони почали роботу над створенням авто, яке б найкраще підходило для шведських доріг.
Дизайн автомобіля розробляв шведський художник і промисловий дизайнер Хелмер МасОлле. Конструктором став Ян Густав Сміт. Двигун розробляв співзасновник компанії Густав Ларсон. Збирали авто на заводі Лундбі.

Популярні новини зараз
Почекайте з покупками: виплати пенсій затримають Українці можуть залишитися без опалення та гарячої води: комунальники попередили про ризики Одні поїдуть, інші не доживуть: як зміниться Україна у найближчі 15 років Гроші на дітей: в Україні збільшилася сума допомоги батькам новонародженої дитини
Показати ще


Автомобіль побудували на міцному шасі з підвіскою з листових ресор попереду і ззаду. Автомобіль укомплектували 20-дюймовими колесами з широкими спицями з дерева. Їх пофарбували у природний колір. Відкритий п'ятимісний кузов мав чотири двері. Раму кузова з ясена та бука покрили листовою сталлю. Обтянули салон шкірою.

ÖV4 оснастили 4-циліндровим двигуном з боковим уприскуванням. Потужність двигуна складала 28 к.с. Максимальна швидкість — 90 км / год. Крутний момент - 100 Н · м.

Перші 10 прототипів автомобіля показали 25 липня 1926-го.

Перший назвали "Якоб". Серійний автомобіль виготовили 13 квітня. Тоді він повинен був з'їхати з конвеєра. Коли один з інженерів компанії сів за кермо і хотів рушити, то авто поїхало назад. Виявилося, що коробку передач зібрали неправильно. За один день проблему усунули.

Відтак вважають, що ÖV4 випускають з 14 квітня.За перший рік компанія планувала зробити 500 автомобілів. Виготовили лише 297 екземплярів. Усі їх успішно продали. Версія з відкритим верхом коштувала 4,8 тис. шведських крон.


У 1928-му з'явилася модифікація із закритим кузовом. Авто отримало новий індекс — PV4. Воно коштувало на 1 тис. крон більше.
Того ж року Volvo відкрила перше закордонне представництво - в Гельсінкі. Тоді на експорт пішло 24 автомобілі, в наступному - ще 27.
За перші два роки виробництва автомобіля "Якоб" компанія випустила 928 автомобілів.


В кінці 1950-х років інженер з безпеки шведської автомобільної компанії Volvo Нільс Болін розробив триточковий ремінь безпеки. Після року тестів Болін встановив, що найкраще пасажира утримує в кріслі ремінь, протягнутий через плече до стегна. Також його можна застебнути однією рукою. Новий ремінь Volvo представила в 1959 році.

Як раніше повідомляв портал "Знай.ua", тільки за 2017 рік українці ввезли в нашу країну майже 60 тисяч б/у автомобілів з інших країн, що приблизно втричі більше, ніж роком назад.

І це не рахуючи тимчасово ввезених або «транзитних» автомобілів, яких ввезли за рік ще понад 100 тисяч.