2017 року українці ввезли в нашу країну майже 60 тисяч б/у автомобілів з інших країн, що приблизно втричі більше, ніж роком назад.

Про це повідомляють ЗМІ.

І це не рахуючи тимчасово ввезених або «транзитних» автомобілів, яких ввезли за рік ще понад 100 тисяч (точної цифри не знає ніхто).

Не дивно, що внутрішні перепродажу б / у легковиків істотно знизилися. Адже машина, їздила по закордонних дорогах, часто має краще технічний стан і більший залишковий ресурс, ніж аналогічна, поїздити по нашим так сказати напрямком, щедро усіяним брудом, дорожньої сіллю з піском, ямами, буграми і іншими неприємностями.

Проаналізуємо коротко сучасну специфіку поставки вживаних автомобілів в Україні.

Популярні новини зараз

ПриватБанк, Укрсиб і Монобанк: список "колючок" для боржників збільшився, кому дозволили блокувати рахунки

Максим Галкін ридає через непоправну втрату, Алла Пугачова не зарадить: "Страшна трагедія"

Володимир Дантес "роздягнув" Надю Дорофєєву просто на людях, всі зацінили: "Вона класна"

Зірку серіалу "Моя прекрасна няня" поховали: донька ридала над труною, а Сергій Жигунов навіть не приїхав

Показати ще

Західна Європа

У цих країнах рівні дороги, якісне паливо і сервіс - ось передумови того, що автомобілі з Німеччини, Франції чи Італії та інших Європейських країн в основному знаходяться в хорошому технічному стані. Тут багато легковиків малих класів (А-С), в основному в кузовах хетчбек. Машини С-, D-класів - часто універсали. Кросоверів мало, а великих позашляховиків і зовсім одиниці. До того у продажу ж вони дорогі. Незважаючи на останні скандали з дизельними двигунами, саме машини на важкому паливі складають основу західноєвропейського автопарку. Також превалюють легковика з механічними коробками передач, комплектації нерідко бувають бідними, особливо у автомобілів, які працювали в корпоративних автопарках.

Українці купують автомобілі в Західній Європі у автодилерів, на ринках або по приватних оголошеннях. Розпродажі лізингових або прокатних авто, страхових після ДТП "забирають на себе" місцеві великі дилери.

Важлива відмінна риса європейських автомобілів - великі пробіги. Наприклад, "п'ятирічка" наїжджає 150-200 тис. км.

Експертна думка

До мене часто звертаються українці з проханням підібрати автомобіль і простежити за правильністю оформлення документів. Це дуже важливо, оскільки закони в Європі, та й самій Німеччині, помітно відрізняються від регіону до регіону. Існує маса нюансів, наприклад, по поверненню німецького ПДВ при експорті в Україну. І всі вони впливають на кінцеву ціну для покупця в Україні.

Східна і Північна Європа

Найближчі сусіди України - Польща, Чехія і Словаччина, Болгарія, Литва і Естонія - постачають наших співвітчизників в основному найдешевшими автомобілями. Звідси - і низьке їх якість. Легковики, в основному преміум-брендів кінця 90-их або початку 2000-х років потрапляють в Україну в зношеному стані, з проблемами по кузову, двигуну, інших агрегатів, після серйозних ДТП. Витерті деталі салонів і різнокольорові кузовні частини свідчать про активне використання цих машин в таксі або кур'єрських службах.

Втім, іноді трапляються і непогані екземпляри. Або ж сильно "подмарафеченние".

Авто в основному дизельні, "на ручці", з величезними пробігами по 250-500 тис. Км (часто з "скрученими" спідометрами), в кузовах хетчбек або універсал. Всі ці машини ввозяться в Україну без розмитнення - транзитом або на тимчасове ввезення через іноземця. Фактично, стати юридично законним власником українцеві не можна, тому всі такі авто знаходяться в "підвішеному" стані, їх можуть конфіскувати або не випустять за кордон.

США

Найбільший в світі авторинок щорічно постачає весь світ мільйонами б / у легковиків. Тут в пошані не тільки американські, але і японські і корейські бренди, є багато європейських преміум-марок, багато з яких зроблені в США. Двигуни в основному об'ємні, хоча на найсвіжіших моделях помітний даунсайзінг. Більшість машин на «автоматі» і з бензиновим двигуном, чимало гібридів і електричних авто. Багато також кросоверів і ціни на них дуже невисокі.

Купують українці американські автомобілі в основному на аукціонах страхових машин (з ушкодженнями після ДТП, стихійних лих, після викрадення або втоплені) - на такі авто навіть свіжих років випуску ціни взагалі смішні - як за 20-річну "європейку" на Єврономер.

Але з США треба машину ще привезти (враховуючи вартість транспортування по Америці до порту і по морю до Одеси), розмитнити, сертифікувати і найчастіше - відремонтувати. Послуги з підбору та доставки авто з США надають чимало українських компаній, так що проблем з цим немає. Навіть з урахуванням їхніх послуг привезти з США автомобіль дуже вигідно.

Експертна думка

Українці часто замовляють автомобілі з США, і цілком можуть організувати процес покупки і доставки самостійно. Але це, як правило, обходиться дорожче, ніж через компанію, яка має представника в США. По-перше, аукціонні збори для американських дилерів нижче, ніж для приватників. По-друге, існує маса нюансів з купівлі, які українці не знають.

Грузія і Близький Схід

Грузія є країною-посередником, через яку проходить велика кількість автомобілів для країн-сусідів. Сюди вони потрапляють як з США, так і арабських країн Близького Сходу, так і Росії. Машини можуть мати як прозору історію, так і кримінальну (викрадені з країн СНД).

Присутня велика кількість автомобілів із страхових аукціонів США, відновлені місцевими грузинськими майстрами. Незважаючи на це, продаються за привабливими для українців цінами. Про це свідчить хоча б той факт, що перші машини по "пільговою" розмитненні завозилися в Україну саме з Грузії.

Евробляхі - відповідь олігархічної моделе Порошенко і Васадзе

Нагадаємо, раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що українці безкоштовно отримають "євробляхи", але за однієї умови.