Міністр інфраструктури України Володимир Омелян відвідав Маріуполь з робочим візитом. На південь Донеччини він поїхав не автомобілем, а у звичайному поїзді, яким щодня користуються сотні українців.

Про це він повідомив на Facebook-сторінці.

Міністр Міністерство інфраструктури України Volodymyr Omelyan ділиться враженнями від поїздки в Маріуполь

Posted by Потяг на Маріуполь on Wednesday, 2 May 2018
На диво для всіх українців відгуки міністра про поїздку були досить позитивними.

От що він розповів: "Подорож плацкартом Укрзалізниці була нормальною, під час інспекції вагонів запах свіжої фарби, як у анекдоті, не переслідував. Постіль свіжа і чиста, вагони помиті, провідники люб’язні. СВ-вагон новий, після капітального ремонту, купе і плацкарт звичайні, просто чисті. Єдине, що знічує - відсутність кондиціонування (при +27 ще терпимо, вище - точно ні) і туалети, в унітазі яких видно шпали (скільки би не коштували вакуумні туалети, так бути не повинно).

Популярні новини зараз
Йдеться майже про 10 тисяч гривень: скільки сьогодні мають отримувати українські пенсіонери "Київстар" попередив українців про небезпеку: що треба знати Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку
Показати ще

В потязі більшість людей вирішили, що ми блогери (мій улюблений з дитинства Igor Molar, який люб’язно погодився згадати минуле і продовжити Парк автодорожнього періоду - постійно знімав) і лише деякі тішилися, що десь нас раніше бачили".

Студенти #GOxChange долали цей шлях з Ужгорода в Маріуполь у лютому та березні, і по 40 годин. Хочеться вірити, що Потяг...

Posted by Svitlana Kolodii on Wednesday, 2 May 2018
Нагадаємо, Укрзалізниця планує впроваджувати нову послугу у потягах, а саме - повноцінне харчування.

Цю інформацію повідомив в.о. глави держкомпанії Євген Кравцов. За його словами, послугу повинні запустити у першому кварталі.

“Я сподіваюся, що до кінця місяця дотиснемо. Ви знаєте, я ні разу не використовував слово саботаж, але деякі процеси і нові ідеї впроваджувати складніше, ніж хотілося б. Зараз процес йде досить добре”, – зауважив Кравцов.

Як повідомляв портал "Знай.ua", журналісти одного з українських каналів показали, як працює "Укрзалізниця" насправді. Найпопулярніші питання українців були розкриті. Вдалося дізнатися, що білизна, яку видають пасажирам, перуть не сумлінно і майже без порошку. Оскільки, прання білизни відбувається при дуже низькій температурі і займає до півгодини, часто постіль залишається брудною.

До того ж воно буває мокрим, тому як його гладять промисловими прасками на величезній швидкості одразу після прання. Тканина просто не встигає сохнути, а причиною тому є зарплата працівників пральні, цех отримуює в залежності від виробітку, по 10 копійок за кожне простирадло.