"Укрзалізниця" розглядає можливість продажу та/або передачі приватним інвесторам від 13 до 17 депо. Про це заявив на зустрічі з фінансовими аналітиками та експертами інвестиційного ринку директор по економіці і фінансам "Укрзалізниці" Андрій Рязанцев, передає видання biz.censor.net.ua.

"У нас є три групи депо: ремонтні, обслуговуючі та змішані. Після того, як ми провели певні види розрахунків, ми прийшли до висновку, що 17 з 47 депо ми можемо спокійно по натуральним показникам закривати, а можливо – пропонувати їх для використання приватним інвесторам", – зазначив Рязанцев.

За його словами, "Укрзалізниця" розглядає три основні сценарії роботи з неперспективними депо.

Популярні новини зараз

Українці потролили Фреймут за "дуель" з Катериною Кухар на "Танці з зірками": "Лебідь і Буратіно"

Смугастий Дан Балан заліз між ніг до мліючої Кароль: "Тихе щастя”

Курс валют на 18 жовтня змусить українців п’ялити очі на лоба

Під Чернівцями однорічного малюка розчавило комодом, село ридає: "Жахлива смерть"

Показати ще

Згідно зі сценарієм "скорочення кількості депо до оптимально необхідного", 17 депо передаються на вільний ринок. Це дозволить скоротити витрати на їх обслуговування у розмірі близько 350 млн грн на рік і отримати близько 40 млн грн в рік за рахунок оренди, але в той же час не дозволить проводити додаткові обсяги ремонтів.

Також пропонується часткова дозавантаження ремонтами і освоєння інших робіт. Такий сценарій передбачає додаткові обсяги ремонту вагонів у розмірі 12 тис. в рік і одержання додаткових коштів за рахунок їх роботи (рентабельність 30%). Серед ризиків – несвоєчасне забезпечення таких депо трудовими, фінансовими і матеріальними ресурсами, а також недоотримання дохідної частини.

У той же час, за словами Рязанцева, найбільш ймовірним для реалізації "Укрзалізниця" вважає "змішаний" сценарій.

Він передбачає передачу на вільний ринок всього 13 депо. Це дозволить скоротити витрати на їх утримання в розмірі близько 210 млн грн на рік і отримати близько 25 млн грн на рік за рахунок оренди.

При цьому залишилися депо можуть бути затребувані на ринку із-за застарілої ремонтної бази, а "Укрзалізниця" недоотримає частину економії і додаткових коштів від оренди.

Як раныше передавав портал "Знай.ua", підвищення цін на залізничні квитки пов'язане із загальним зростанням вартості послуг та інфляцією.