Працівники сфери обслуговування нерідко забувають, клієнтів якої країни приймають. Підтвердженням тому став випадок в одному із столичних інститутів краси.

Про це на сторінці у Facebook повідомив фотограф Олександр Заклецький.

За його словами, адміністратор закладу відмовилася розмовляти із ним українською мовою. Навіть картку у реєстратурі відвідувачу оформили російською, а коли фотограф попросив переписати текст – ніяк не відреагували. Більш того – навіть прізвище вказали неправильно.

Клієнт не розгубився і нагадав співробітниці про те, що Україна вже давно незалежна держава із власною мовою, тому і всі документи слід заповнювати за правилами.

"Я 25 лет в регистратуре работаю и заполняю по-русски, нам так удобно. Нет такого закона, что карточки надо по-украински заполнять! ", - заявила адміністратор.

Популярні новини зараз
Головне за 8 листопада: біженцям обмежують допомогу, ПФУ зупиняє виплати, а 11 числа відбудеться та сама подія Захист від неправомірних нарахувань: що слід робити після оплати комуналки Без довідки не буде виплат: який документ пенсіонери мають подати до ПФУ "Час спливає": експерт, який передбачав повномасштабне вторгнення, приголомшив новим прогнозом
Показати ще

Заклецький і тут знайшовся із відповіддю, наголосивши, що навіть уряд видає всі офіційні папери державною мовою,а сам інститут краси – підпорядковується Міністерству охорони здоров'я.

"Привіт вам з мовного гетто, шановні", - додав Заклецький.

Як повідомляв портал "Знай.ua", продавець київського ЦУМу відмовилася обслуговувати відвідувача державною мовою.