Piper Jaffray - аналітична компанія із США, опублікувала підсумки цікавого опитування. Дослідник намагалися з'ясувати інтереси представників покоління Z (люди, що народились після 1995 року).

Більше шести тисяч випробовуваних взяли участь в опитуванні. Всі вони були американськими підлітками, середній вік яких становив 16 років.

Питання, на які відповідали підлітки, зачіпали моду, технології, витрати, переваги в брендах і ЗМІ.

Як з'ясувалося, найбільш популярними соціальними мережами серед покоління Z виявилися Snapchat (45% опитаних), Instagram (26%) і Twitter (9%).

На диво, Facebook стрімко здає позиції. Лише 8 % опитаних поставили цю соцмережу на перше місце. Найпопулярнішим брендом одягу і взуття в покоління Z став Nike, а лідером серед сайтів став Amazon.

Популярні новини зараз
Пенсія зросте майже на 1000 грн: хто може сподіватися на підвищення Долари можна продавати? Що буде з курсом в Україні після приходу Трампа Ціни рекордні, але буде дорожче: нерадісні прогнози для власників авто з ГБО Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
Показати ще

Як повідомляв раніше портал "Знай.ua", Facebook витратила близько 9 млн доларів на забезпечення особистої безпеки і поїздки Марка Цукерберга в минулому році.

Про це повідомляє "РБК-Україна". Даний показник виріс більш ніж на 50%, з 5,8 млн. доларів в 2016 році. З 2015 року витрати на безпеку і поїздки Цукерберга склали близько 20 млн. доларів.

Також портал повідомляв про те, що Instagram, що належить перебуває в епіцентрі скандалу компанії Facebook, дозволить користувачам завантажувати особисті дані. Про це заявив прес-секретар корпорації, повідомив Reuters.

Компанія пішла на такий крок внаслідок зростаючої по всьому світу стурбованості, якими саме даними і як саме розпоряджається найбільша соціальна мережа.

Facebook ще в 2010 році дозволила користувачам додавати свої дані (про дзвінки, листування, фото, відео, чекіни та ін). Проте до цих пір в Instagram такої можливості не було.

Також нагадаємо, що "ВКонтакте" запустила "програму підтримки авторів Telegram-каналів", йдеться у записі корпоративного співтовариства соцмережі "ВКонтакте з авторів". Компанія буде давати купони на просування всередині "ВКонтакте" блогерам, чиї канали в Telegram мають понад 1000 передплатників.