Для якісних доріг в Україні потрібна одна головна умова – це гроші. Втім брати їх будуть від звичайних громадян.

Про це розповів економічний експерт Данило Монін, - пише Politeka.

За словами фахівця, щоб покращити якість українських доріг, варто врахувати низку факторів:

Головний упор пропонується на першому етапі зробити на дорогах міжнародного значення класу. Їх необхідно не так багато – близько 9 тисяч кілометрів і їх можна повністю вивести за 4-5 років. Їх потрібно будувати за сучасними технологіями і обов’язково інвесторами, з частковим фінансуванням держави, тому що держава не витягне саме, плюс величезна проблема корупції.

Ці дороги повинні бути платними для вантажного транспорту. У Європі вартість пробігу на подібних трасах варіюється від 16 до 28 євро центів за 1 км. У нас ціна може бути менше – близько 10 центів.

Популярні новини зараз
Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити" Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Показати ще

"Хоча я особисто б брав би 0.01-0.02 долара за км з легкового транспорту. Це дає, як можливість вибудовувати інтереси інвесторів, так різко збільшує можливості транзитного потенціалу країни, що дає як додаткові робочі місця, так і буде приносити валюту в країну", – додав Монін.

Однак для будування європейських доріг в Україні потрібно збільшувати потужності виробництва, тобто добудовувати заводи та загалом ще розвивати галузь.

Хто може Україні в цьому допомогти

Можливий потенційний партнер в реалізації проектів – це Китай, з його досвідом розбудови інфраструктури та величезною швидкістю будівництва. Причому Китаю цікаві крім можливості тут заробити і транзитні можливості України.

Дивіться: платні дороги в Україні. Що пропонують українцям

Як повідомляв портал "Знай.ua" прем’єр-міністр України Володимир Гройсман вважає, проблему з українськими дорогами реально вирішити за три-п'ять років. Одним із завдань дорожньої інфраструктури – посилення контролю на дорогах, зокрема це стосується регулювання вагових норм великогабаритного транспорту.