Президент Петро Порошенко підписав закон Про внесення змін у деякі законодавчі акти України у сфері будівництва та експлуатації автомобільних доріг.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Уряд визначає максимальний розмір плати за разовий проїзд автомобільними дорогами, побудованими на умовах концесії, який сплачується з урахуванням рівня інфляції.
У законі зазначається, що автомобільні дороги можуть відносити до розряду платних лише за умови їх суттєвого удосконалення та забезпечення альтернативного проїзду транспортних засобів безоплатними дорогами.
Платежі будуть зараховуватися до Державного бюджету і використовуватися відповідно до порядку спрямування коштів дорожнього фонду.
Реалізація закону "Про внесення змін у деякі законодавчі акти України у сфері будівництва та експлуатації автомобільних доріг" буде сприяти створенню умов для залучення інвестицій на будівництво і експлуатацію доріг на умовах концесії.
Відповідним документом, який Верховна Рада прийняла 27 лютого, передбачено внесення змін до законів України "Про концесії", "Про концесії на будівництво та експлуатацію автомобільних доріг", "Про автомобільні дороги", і ряд інших актів.
Рішення про проведення концесійного конкурсу приймає Кабінет міністрів, в якому, зокрема, зазначаються технічні параметри автомобільної дороги, базові фінансові показники надання автомобільної дороги у концесію, граничний строк, на який надається концесія, граничний розмір компенсацій концесіонеру, маршрут альтернативного безкоштовного проїзду.
Як раніше повідомляв портал "Знай.uа", середня вартість ремонту 1 км українських доріг десяти найбільшим дорожнім контрактами становить 12,23 млн грн.
Нагадаємо, жахливий стан дорожнього покриття в місті Сміла Черкаської області зафіксував журналіст Віталій Червоненко.
"Є погані дороги, дуже погані, і дороги в Смілі. Це міська частина" траси "Київ-Дніпро. Пісєц повний. Сама жесть на останній хвилині ...", - каже Червоненко.
На дорозі в деяких місцях поклали шини, щоб автомобілі не провалювалися в ями.