На розгляді у Верховній Раді знаходяться два законопроекти, які стосуються проблеми ввезення автомобілів з іноземною реєстрацією в Україну.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяГоловна депутатська ініціатива полягає в тому, щоб встановити жорсткі правила ввезення евроблях, тим самим перекривши популярні схеми транзитного та тимчасового ввезення.
Тут все – і величезні штрафи за евробляхи, і обов'язкова реєстрація таких автомобілів. Також поліцію наділять правом зупиняти єврономера для перевірки дотримання митних правил, а митники зможуть штрафувати власників таких авто заочно.
Інший момент – це те, що депутатська ініціатива дещо спрощує і здешевлює порядок легального розмитнення автомобілів.
Пропонується встановити єдину формулу розрахунку акцизного збору для легкових автомобілів, яка дійсно дещо знижує податкове навантаження на ввезення та усуває градацію, засновану на віці авто та об'ємі двигуна.
Акцизний податок для ввезення в Україну авто з бензиновим двигуном буде 50 євро, для авто на дизелі — 75 євро. До базових ставок будуть застосовані коефіцієнти двигуна та віку. Показник обсягу двигуна буде ділитися на 1000.
Ставки акцизного збору на ввезення легкових автомобілів б/у (без урахування тимчасових пільг) євро буде виглядати наступним чином:
Під нові ставки підпадуть і автосалони. Вони також будуть ввозити автомобілі за меншими ставками. Але різниця тут незначна.
Але якщо врахувати пільгові акцизи, які діють на ввезення б/у автомобілів до 31 грудня, то ситуація тут неоднозначна. Адже тільки деякі автомобілі з новими законами стане дешевше ввозити, в той час як практично всі істотно подорожчають.
Наприклад, за 2-літровий дизель 2008 року випуску доведеться сплатити в скарбницю €1,5 тис. акцизного збору, якщо зараз сума становить трохи більше €600.
Пільгові і пропоновані ставки акцизного збору на ввезення легкових автомобілів б/у, євро:
Раніше портал "Знай.uа" писав про те, що нові правила "евроблях" розорять українців.