Українські митники вже давно подбали про мільйонні штрафи для тих, хто порушує правила транзиту машин з іноземною реєстрацією.

У статті 485 ("Ухилення від сплати митних платежів") вказаний цілий перелік випадків, коли з вас можуть стягнути кругленьку суму. Але власників євроблях це не зупиняє. Деякі навіть готові одразу сплатити штраф після ввезення: мовляв, яка різниця, все одно рано чи пізно це станеться.

Платити штраф, чи ні?

Компанії-посередники попереджають: це погана ідея, адже водія можуть одразу звинуватити у зловживанні становищем та інших неправомірних діях.

Популярні новини зараз
Зірка "Дизель шоу" Вікторія Булітко показала безцінну працю українців для своїх захисників Польща готується до можливих обстрілів з боку росії: "Можуть полетіти ракети" ПриватБанк повідомив про важливі зміни з 1 червня: про що варто пам'ятати клієнтам Ірина Федишин знову осоромилася, зачепивши Настю Приходько - та в кишеню за словом не полізла: "Хто ти така?"
Показати ще

Не рекомендують добровільно "здаватися" і юристи. Тому українці найчастіше користуються послугами "режиму тимчасового транзиту". Звісно, не без допомоги іноземців. Нерезиденти країни не можуть передати вам право на керування, але схема виїзду раз на рік за межі держави працює.

Чому ж тоді не погодитися на офіційне розмитнення, уникнувши зайвих проблем? Причина зрозуміла: такі машини найчастіше привозять із Грузії, туди вони потрапляють зі США, де ціни нижче за європейські.

Потрощені та ризиковані: як не купити кота в мішку замість нових коліс

Та американські авто продаються переважно вже після ДТП і можуть бути в різному стані – від зім'ятого "крила" до повністю потрощеного бампера. Ціновий сегмент грузинського ринку в середньому від 5 до 8 тисяч доларів (2010 рік випуску). Наприклад, Volkswagen Jetta обійдеться у 6 тисяч доларів, а Volkswagen Passat – від 7 до 8 тисяч доларів.

Якщо вам потрібен "повний комплект" і нормальний технічний стан, то приготуйте не менше 9200-9400 тисяч доларів. За ці гроші пропонують сертифікацію європейського рівня і головне – українські номери.

Дивіться: Депутати, прокурори та митники також їздять на "євробляхах"

Сподіватися на подешевшання поки зарано: дається взнаки корупція на терміналах, а ймовірне скасування ПДВ у 3600 не надто вплине на вартість.

Для порівняння: Nissan Leaf в митному реєстрі коштує від 3 до 6 тисяч доларів, а в реальності – купують за 10-12 тисяч доларів. Імпортери також не сподіваються на стабілізацію.

Поки штрафи для "євроблях" зростають, ціла низка чиновників та політиків не відмовляє у собі у дешевих машинах з-за кордону. У цьому можна переконатися перевіривши їх декларації в єдиному реєстрі.

Дивіться: чи їздитимуть українці на дешевих авто?

Як повідомляв портал "Знай.ua", розкрита найлегша система покупки машини на єврономерах.