Скандальна автобусна компанія Ecolines знову отримала невтішні відгуки у мережі.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНа ненав'язливий сервіс перевізника поскаржилася на сторінці у Facebook користувачка Ксенія Марчак.
За словами жінки, поїздка до польського міста Люблін видалася хоч і тривалою - 6 годин простояли на кордоні - але комфортабельною. В автобусі працював кондиціонер, а персонал був привітний.
А ось зворотний шлях став справжнім випробуванням для нервів туристів. Усе почалося з того, що автобус, на якому українці мали повернутися додому, не прибув у призначений час.
Після довгого очікування клієнти Ecolines вирішили зателефонувати перевізнику, щоб дізнатися, у чому причина затримки. Виявилося, що транспорт зламався, і туристів мають підсадити до іншого рейсу.
"Тривалі 4 години очікування на вокзалі і довгоочікуваний автобус прибув з абсолютно не чемним стюартом, який не вважав за необхідне вибачитись, а на моє доволі логічне невдоволення відповів, що він тут ні до чого і це все претензії до компанії (!?!) і взагалі щоб не нервувала його, бо нам іще кордон проходити (чесно відчула долю погрози в цих словах). Далі була поїздка в абсолютно некомфортних умовах (зі студентських років згадались поїздки в загальному вагоні потягу), місця мало, ноги просто нікуди подіти, кондиціонер економили і частину дороги їхали в духоті, автобус засмальцьований і неприбраний, а шансон вранці мене просто добив. І от в таких умовах прийшлось їхати 12 годин", - написала Марчак.
При цьому перевізник не повідомив пасажирам про форс-мажорну ситуацію заздалегідь, не вибачився за затримку і не запропонував жодної компенсації за втрачений час і нерви.
"Хочу сказати, що вразили мене дві речі: 1) байдужість перевізника до своїх клієнтів (мені б вистачило елементарного смс-повідомлення про перенесення часу відправлення і вибачення при посадці або хоча б по приїзду) 2) байдужість тієї біомаси, яка їхала в таких умовах за свій рахунок і всіх все влаштовувало", - додала Марчак.
Як раніше повідомляв інформаційний портал "Знай.ua", великий перевізник відмовився проводити через кордон пасажирів по безвізу.