На початку місяця Володимир Омелян оголосив про виведення ПАТ "Укрзалізниця" із підпорядкування Мінінфраструктури, тобто повернув собі таким чином значну частину головних активів свого відомства. Фахівці проаналізували, що отримав у спадок міністр та як йдуть справи у найбільшого перевізника країни.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це повідомляє "Слово і діло".
Станом на сьогоднішній день в володінні УЗ – шість регіональних станцій та супутних підприємств з робочим штатом у 300 тисяч осіб. Надаються як вантажні (60%), так і пасажирські перевезення (38%).
Кількість колій, що належать компанії – 21, 6 тисяч кілометрів, вагонів – 123 тисяч, локомотивів – 4 тисячі. Минулого року послугами скористалися 439 мільйонів пасажирів, 4 мільйони із яких придбали квитки на швидкісні потяги.
За 2016 рік "Укрзалізниця" перевезла 344,3 мільйонів тонн вантажу і сплатила 15 мільярдів гривень податків до державного бюджету (прибутки – до 78,9 мільярдів гривень).
Цього року планується закупити півсотні нових вагонів та модернізувати дві сотні старих, почали ремонт на 25-ти пасажирських платформах та 4-х вокзалах.
Як повідомляв портал "Знай.ua", тільки 38% пасажирських вагонів УЗ обладнані кондиціонерами.