Держава з недавніх пір штучно створило справжню війну між власниками "евроблях" і машин на українській реєстрації. Перші наполегливо заявляють про своє право користуватися лазівкою в законі і небажанні платити податки в корумповану систему України. Другі говорять про нечесність в обході законів своєї країни і справедливо заявляють про те, що "бляху" дуже важко притягнути до відповідальності за ДТП. Про це пише "Автоцентр".

Як відомо, найбільшою сумою митних платежів при імпорті авто в Україну є акцизний збір.

Акциз – це непрямий податок, який закладають у вартість продукції. Він підвищує ціну товару і сплачується в бюджет його безпосереднім споживачем.

Сьогодні у всіх розвинених країнах акцизом обкладаються товари/послуги, які потрапляють в три категорії:

Популярні новини зараз
Екстрасенс Макс Гордєєв передбачив долю Запорізької АЕС, яку замінували окупанти Стало відомо, чому Медведєв заливає очі алкоголем: путін зламав психіку Олег Жданов прокоментував казки пропагандистів про знищене ППО в Україні: вміють лише малювати свої перемоги Ксенія Мішина з "Холостячки" широко розкинула ніжки на зеленій галявині, не всі оцінили: "Виглядає, ніби знову народила..."
Показати ще
  • продукт є небезпечним (шкідливим) для здоров'я людини (приклад – алкоголь і тютюнові вироби);

  • завдає екологічної шкоди (наприклад, бензин);

  • якщо продукт конкурує з товарами вітчизняних виробників або завдає соціальну шкоду (товари, пов'язані з бізнесом азартних ігор).

Тобто акциз в інших країнах - це податки на те, що приносить шкоду людині або державі. Так розвинена країна намагається убезпечити себе і своїх громадян.

В Україні левова частка акцизу на авто йде в Дорожній фонд, а з нього гроші витрачаються на утримання та захист доріг. З цього випливає, що держава ні в якому разі не піде на зниження акцизу, тому що саме з нього в нашій країні ремонтуються і будуються дороги.

Можна довго розмірковувати про те, коли знизяться акцизи на розмитнення авто, але в реальності це не станеться найближчим часом. Для цього їм доведеться назвати справжню причину величезного податку, а потім прописати в Податковому кодексі за яким принципом в Україні вибираються підакцизні товари.

Як раніше повідомляв портал "Знай.ua", якщо український парламент ухвалить зміни до законодавства про зниження акцизу на транспорт, то в Україні розмитнення автомобіля з європейської реєстрацією буде коштувати близько 2,6-3 тис. євро.

Про це розповіла голова парламентського комітету з питань податкової та митної політики Ніна Південця.

"Все залежить від того, наскільки буде показано справедливу вартість, тому що на такі автомобілі ставка акцизного податку невисока – 400-600 євро. Але ПДВ – 20% і в'їзне мито – 10%. Дійсно, якщо б була показана справедлива вартість, то сума митних платежів становила б десь 2,6-3 тис. євро", – повідомила Ніна Південця.