Держава з недавніх пір штучно створило справжню війну між власниками "евроблях" і машин на українській реєстрації. Перші наполегливо заявляють про своє право користуватися лазівкою в законі і небажанні платити податки в корумповану систему України. Другі говорять про нечесність в обході законів своєї країни і справедливо заявляють про те, що "бляху" дуже важко притягнути до відповідальності за ДТП. Про це пише "Автоцентр".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Як відомо, найбільшою сумою митних платежів при імпорті авто в Україну є акцизний збір.
Акциз – це непрямий податок, який закладають у вартість продукції. Він підвищує ціну товару і сплачується в бюджет його безпосереднім споживачем.
Сьогодні у всіх розвинених країнах акцизом обкладаються товари/послуги, які потрапляють в три категорії:
продукт є небезпечним (шкідливим) для здоров'я людини (приклад – алкоголь і тютюнові вироби);
завдає екологічної шкоди (наприклад, бензин);
якщо продукт конкурує з товарами вітчизняних виробників або завдає соціальну шкоду (товари, пов'язані з бізнесом азартних ігор).
Тобто акциз в інших країнах - це податки на те, що приносить шкоду людині або державі. Так розвинена країна намагається убезпечити себе і своїх громадян.
В Україні левова частка акцизу на авто йде в Дорожній фонд, а з нього гроші витрачаються на утримання та захист доріг. З цього випливає, що держава ні в якому разі не піде на зниження акцизу, тому що саме з нього в нашій країні ремонтуються і будуються дороги.
Можна довго розмірковувати про те, коли знизяться акцизи на розмитнення авто, але в реальності це не станеться найближчим часом. Для цього їм доведеться назвати справжню причину величезного податку, а потім прописати в Податковому кодексі за яким принципом в Україні вибираються підакцизні товари.
Як раніше повідомляв портал "Знай.ua", якщо український парламент ухвалить зміни до законодавства про зниження акцизу на транспорт, то в Україні розмитнення автомобіля з європейської реєстрацією буде коштувати близько 2,6-3 тис. євро.
Про це розповіла голова парламентського комітету з питань податкової та митної політики Ніна Південця.