Укрпошта почала співпрацю з компанією JD.com, одному з найбільших світових рітейлерів. Про це вони повідомили в прес-службі.

Доставка товарів тепер відбуватиметься за 14 днів, а не за 45 як раніше. Митне оформлення товарів, що надійшли в Україну через канал JD-UKRPOSHTA, згідно з українським законодавством, проводиться експрес-форматі.

18 червня JD відзначає 10-річчя створення компанії і пропонує всім новим клієнтам знижки до 90%, додали в "Укрпошті".

Митне оформлення товарів, що надійшли в Україну через канал JD-UKRPOSHTA, згідно з українським законодавством, проводиться експрес-форматі.

Популярні новини зараз
Літо почнеться зі зростання тарифів: які платіжки збільшаться Українців дурять на кожній платіжці: експерт розкрив справжню ціну кіловата електроенергії Верховна Рада пропонує звільнити українців від оплати комунальних та житлових послуг Спека у 40+ накриє всю країну: українців застерегли від аномальної погоди
Показати ще

Як раніше повідомляв портал "Знай.ua", "Укрпошта" опинилася на межі банкрутства, керівництво говорить про серйозні проблеми з фінансами і боргами.

Перший заступник генерального директора Відкритого акціонерного товариства (ПАТ) "Укрпошта" Олександр Чернявський повідомив про критичний стан підприємства.

Дану заяву він зробив під час робочої зустрічі редакторів національних та регіональних газет, активістів Національного союзу журналістів України (НСЖУ), передають "Українські Новини".

Зазначається, що саме цим "Укрпошта" пояснює пропозиції великим видавцям відтермінувати розрахунки з редакціями за підсумками передплатної кампанії.

"На сьогодні, за нашими підрахунками потрібно віддати редакціям близько 260 млн гривень. За умовами контракту виплата повинна відбутися в кінці липня - початку серпня. Щоб добре було всім, пропонуємо розстрочити виплати з авансуванням 40% і відстроченням "хвоста" у вересні. Звичайно, остаточне рішення буде за редакціями, настоювати ми не маємо права", - сказав Чернявський.

Як пояснив заступник гендиректора, передплатні кошти не є власними коштами "Укрпошти" - їх приносять громадяни, бажаючи підписатися на те чи інше видання. А "Укрпошта" виступає лише посередником.

"Але ситуація складається така, що зараз підприємство знаходиться в досить скрутному становищі. Тому нам важливо досягти взаємовигідного компромісу. У нас ось уже півроку залишається неврегульованим питання про тарифікації Пенсійного фонду. А цей вид діяльності досить потужний: поглинає близько 50% наших витрат, а в дохідної частини становить близько 25%", - зазначив він.

Крім того, скорочення відділень загрожує втраті робочих місць тисячам працівникам, яким і зараз не вистачає на зарплати.