Наміри влади діяти більш жорстко по відношенню до власників "євроблях" та остання невдала акція протесту під Верховною Радою призвели до того, що водії вирішили потроху позбуватися придбаних б/в авто.

Як передає Auto-Consulting, цього тижня зросла кількість звернень в автосервіси з пропозицією здати на розбір авто з Польщі або Литви, і щодня таких дзвінків усе більше.

Це пояснюється тим, що власники придбаних у Європі дешевих авто всерйоз побоюються, що після Нового року, коли закон набере чинності, вони можуть залишитися без транспорту або платити за нього чималі податки. Тому вони готові втратити половину від заплаченої за машину суми, аби взагалі не опинитися біля розбитого корита.

За словами одного з власників столичного пункту СТО, попит на їх послуги зростатиме, тому ціни надалі знижуватимуться ще більше.

Популярні новини зараз
Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати Готуйте гаманці: скільки доведеться платити за електрику та газ з 1 травня Твоєї бабусі потрібно лише 90 грн: найпростіші тарифи від Київстар, lifecell та Vodafone Зайвий раз не помиєшся: з 1 травня піднімають ціни на водопостачання – скільки заплатимо
Показати ще

Як відомо, депутати хочуть заборонити власникам авто на єврономерах їздити країною в режимі транзиту. Вони пропонують всі такі машини до 2000 року випуску розмитнити і поставити на них українські номери.

За словами члена комітету ВР з питань податкової і митної політики Роберт Горвата, можливо, знизять податок для власників машин великим об'ємом двигуна (2,5 л дизеля і 3 л бензину).

"Також ми поставимо "запобіжник", щоб надалі українці не могли ввозити нерозмитнені авто. З'єднаємо поліцейську і митну бази", - додав чиновник.

Це дасть правоохоронцям можливість легко з’ясувати, що нерезидент більше двох місяців їздить по країні без реєстрації. Його відразу оштрафують. У разі повторної зупинки авто просто конфіскують.

Гендиректор асоціації автоімпортерів і дилерів Олег Назаренко наголосив на тому факті, що люди, які їздять на «євро бляхах», є користувачами, а не власниками. Тож юридично права на машину вони не мають, розмитнити її не зможуть, поки повторно не придбають її у колишнього власника.

Як писав інформаційний портал "Знай.ua", журналіст Дмитро Гнап висловив свою думку стосовно тих, хто виступає проти "євроблях".