Ніколи не вживайте ці фрази на роботі, якщо лише ви не хочете ненароком викликати чийсь праведний гнів.

1. Дедлайн був вчора!

Оце так поворот! Погодьтеся, ніхто не повинен працювати вночі або понаднормово через забудькуватість колеги або його невміння планувати терміни. Така поведінка не зовсім тактовно і зовсім не професійна, а ще дуже сильно злить.

При роботі у зв'язці з іншою людиною важливо думати не лише про себе, а й про колегу-напарника. Цілком ймовірно, що у нього є й інші завдання, які очікують виконання. Ось тільки через чиюсь недолугість він тепер змушений буде їх кинути і потім доробляти в останній момент.


2. Я спробую, але нічого не обіцяю
На роботі у всіх є певні обов'язки, які бажано виконувати в установлений термін. Швидше за все, це регулярно повторювані завдання, про які відомо заздалегідь. І працівник їх або робить, або ні. Третього не дано.
Уявіть таку ситуацію: на співбесіді кандидат запитує у майбутнього керівника про розмір передбачуваної заробітної плати. І ось що той йому відповідає: "Платити вам сорок тисяч щомісяця? Ну, я постараюся, але нічого не обіцяю". Про яку вже тут стабільність і впевненість в завтрашньому дні може йти мова.

3. Я нічого не чіпав, воно саме зламалося!
"Воно саме зламалося" - найгірший спосіб визнати провину за що-небудь. Як показує практика, щось ламається саме в кількох випадках. Найчастіше хтось все ж допомагає поломці статися. Виправдовуватися і посилатися на невідомі руйнівні сили в такій ситуації вкрай безглуздо.

Якщо ви дійсно винні, краще чесно зізнайтеся і вибачитеся. Можна, наприклад, так і сказати: "Так, хлопці, це я зламав. Вибачте, зараз все поправлю". Бажано зробити це самостійно і відразу, а не відсиджуватися в кутку до останнього, сподіваючись, що ніхто не помітить.

4. Не очікував, що це доручать тобі!

Колега поділився своїм маленьким досягненням і явно розраховував отримати у відповідь невелику похвалу, а не зневажливу тираду. Набагато доречніше було б порадіти успіхам співробітника, не намагаючись знайти в ситуації якийсь підступ. Можна було сказати «Вітаю!» Або «Ух ти, здорово!» Або просто промовчати, якщо вже зовсім прикро.



5. Я тебе почув

Враження від фрази "Я тебе почув" вкрай суперечливе. Нічого особливо поганого в ній немає - співрозмовник зрозумів те, що йому сказали, і навіть відповів. Але ініціатор розмови явно розраховував отримати більш жваву реакцію, а не просто байдуже підтвердження того, що у його опонента немає проблем зі слухом. Складається відчуття, ніби співрозмовник просто-напросто хоче швидше позбутися розмови.

6. Мені за це не платять!

Прекрасна фраза, щоб ухилитися від неприємної або необов'язкового додаткового навантаження, якою деякі люди чомусь весь час хочуть спантеличити оточуючих. Також вона багато говорить про людину, яка її любить вимовляти.

Найчастіше нею виявляється дріб'персонаж, який демонстративно доводить всьому світу, що штани на роботі він просиджує не дарма. Та й на всілякі дурниці, що не стосується його прямих обов'язків, не відволікається. І взагалі, він цінує свій дорогоцінний час, не те що жалісливі колеги, які допомагають всім навколо безкоштовно.

7. Надсилайте бриф, ми побрейнштормимо

Ох вже ці лінгвістичні мутанти. Іноді без запозичень і справді ніяк не обійтися, але коли робоче спілкування перетворюється в синхронний переклад, це привід задуматися. Або ж скористатися словником.

8. Я зробив все, що міг! Не подобається? Знайдіть того, хто зробить краще

Незамінних співробітників не існує. Може, в деяких компаніях і вийде провернути такий фокус безболісно, ​​але шанс невеликий. Швидше за все, керівництво прислухається до поради недалекоглядного співробітника і просто знайде когось кращого на його посаду.

9. Я ж казав! Так і знав! Я ж вам сказав!

Яка б не була велика спокуса вимовити цю сакраментальну фразу вголос, тримайтеся. Людина, яка нарікає на труднощі або невдачі, зовсім не хоче почути у відповідь нічим не обгрунтоване торжество. Якщо подумати, то мати рацію в тому, що все буде погано, - вкрай сумнівне задоволення.

10. Заспокойся! Розслабся! Забий!

Для людини, що потрапила в неприємну ситуацію, ця фраза і всі її похідні - як червона ганчірка для бика. Стовідсоткова лють забезпечена.

11. Соромно не знати!

Не знати чогось не соромно, соромно не хотіти нічому вчитися. Навіть найкрутіший професіонал може в чомусь не розумітися. Дорікати за незнання - остання справа. Краще просто взяти і підказати, особливо якщо про допомогу вже попросили.

Популярні новини зараз
Якщо на гривню більше – субсидію не отримаєте. Який дохід повинен бути для пільги "Іди в Україну, ти, бл**ь, служи": розлючені українці накинулися на працівників паспортного столу в Польщі Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто Оля Полякова дізналася, що вагітна після розлучення: як насправді з'явився Буряковський
Показати ще



12. Мені все одно, як ви будете це робити

Без коментарів. Взаємна підтримка і допомога один одному на роботі? Ні, нічого не знаю.

13. Будеш на моєму місці - будеш вирішувати, а наразі мовчи

Улюблена фраза зарозумілих керівників або людей, що володіють якимсь впливом. Чи варто нагадувати, що зарозумілих мало хто любить? Куди ефективніше буде розпоряджатися владою комусь на благо, але не для того, щоб нашкодити або нібито поставити на місце.



14. Нічого особистого, просто бізнес

Ця фраза звучить награно і недоречно від усіх, крім Аль Капоне. Так що якщо ви не ватажок чиказької або ще якийсь мафії, то градус зухвалості краще зменшити. У ситуації, коли потрібно поступити вигідно для себе, але погано для оточуючих, важливо перш за все залишатися людиною, а не кидатися подібними фразами, намагаючись виправдати свою аморальну поведінку.

15. Ваш покірний слуга бажає всім доброго часу доби

Часи слуг і панів давно пройшли, а ось дурні мовні звороти чомусь залишилися. Науці так і не вдалося з'ясувати, чому "ваш покірний слуга", "доброго часу доби", "має місце бути" та інші жахливі штампи досі вживаються у розмові.

Раніше інформаційний портал "Знай.ua" розповідав про те, чого не варто говорити і робити під час інтиму.