Продукти харчування - це тільки одна зі сфер, де можна зіткнутися з неналежною якістю. З такою ж імовірністю в магазині чи на ринку можна придбати неякісний товар - наприклад, одяг або техніку. Про це повідомляє "Обозреватель".

Потрібно пам'ятати, що в цьому випадку є гарантійні строки, протягом яких продавець повинен або відшкодувати вартість, або замінити на товар належної якості. Наприклад, для мобільного телефону такий термін передбачений гарантійним талоном.

Якщо мова йде, наприклад, про взуття з магазину, що має всі необхідні документи для її реалізації, то при придбанні у кожному товарі повинен бути паспорт, де вказується гарантійний термін.

І з неякісним товаром звертатися потрібно в першу чергу до магазину. Там проведуть експертизу цієї пари взуття, щоб перевірити, чи був це дефект виробника чи винен покупець. Звичайно, завжди є ризики, що перевірять недобросовісно.

Популярні новини зараз

"Збільшила до 5 розміру?",- Ані Лорак блиснула розкішним бюстом в глибокому декольте

Львів'янка народила у 12 від власного брата і приголомшила Україну зізнанням: "Втомилася, їду до Польщі"

"Найоголеніші" образи Тіни Кароль, від яких чоловіки божеволіють: не сховала нічого

Люблячий батько не дав лікарям відключити напівживого сина від апаратів, сталося диво: "Люблю тебе"

Показати ще

Якщо незалежна експертиза підтвердить, що справа була в браці, а не в тому, що ви їх неакуратно носили, можна наймати адвоката та подавати до суду. Для того, щоб щось довести, потрібна квитанція.

Якщо ж той одяг або взуття були придбані на ринку, то, щоб чогось досягти, потрібна квитанція, що підтверджує, що таку продукцію реалізував вам приватний підприємець.

Ви маєте право зажадати документ на цю продукцію - сертифікат або паспорт. І в цьому документі обов'язково вказується гарантійний термін експлуатації - тобто час, протягом якого виробник несе гарантійне зобов'язання.

Якщо вам не видали касову квитанцію і взагалі відмовляються визнавати той факт, що ви у них купили товар, для того, щоб взагалі не нести ніякої відповідальності, викликайте адміністрацію ринку, співробітників правоохоронних органів для того, щоб вони зажадали документи.

Ще один аспект, який може зачепити права споживача - неякісна послуга. Наприклад, вам погано відремонтували автомобіль на техстанції.

Припустимо, ви здали його на фарбу. Але після завершення робіт ви побачили, що це зроблено неякісно. В такому випадку ви маєте право на те, щоб вам безкоштовно усунули дефекти в розумний строк. Ви маєте право на те, щоб вартість цієї роботи була знижена.

Спочатку варто спробувати вирішити проблему на місці. Якщо не виходить, то потрібно звернутися до керівника компанії з претензією і зажадати або знизити вартість робіт, або переробити, або відмовитися від послуги.

Дивіться сюжет про права

Як повідомляв інформаційний портал "Знай.uа", в Україні презентували електрокар за ціною MacBook.