До Землі знову наближається небезпечний астероїд 2006 QV89 - 9 вересня він виявиться на рекордно близькій відстані від нашої планети. Астрономи спробували з'ясувати, чи є шанси, що це небесне тіло знищить людську цивілізацію.

Як відомо, астероїд 2006 QV89 відкрили 13 років тому. Влітку 2006 року він зблизився із Землею на відстань у кілька мільйонів кілометрів.

астероїд

Вченим вдалося розрахувати траєкторію польоту небезпечного небесного тіла. Виявилося, що 2006 QV89 відноситься до групи аполонів — астероїдів, які періодично перетинають орбіту Землі з зовнішньої сторони.

За словами дослідників, 9 вересня 2019 року 2006 QV89 знову наблизитися до блакитної планети. У ті роки шанси на зіткнення оцінювалися, за різними даними, як 1 з 7300 або навіть 9100. Зараз вчені говорять, що навколоземний астероїд зблизиться з планетою, але шансів на зіткнення у нього немає.

Марічка Падалко пішла від чоловіка заради кохання: "Я чесно йому зізналася..."

У Харкові помер відомий бізнесмен і друг Кернеса

Тіна Кароль осоромилася просто на сцені: сукня злетіла з пишних грудей

В Україні зміняться правила проїзду для пільговиків - заява Мінсоцполітики

астероїд

Нагадаємо, Маск планує зупинити смертельно небезпечний астероїд

Як повідомляв портал Знай.ua, японський зонд успішно сів на астероїд, що зможе знищити все живе

Також Знай.uа писав, НАСА підтвердило плани здійснити подорож на астероїд що володіє різноманіттям ресурсів, які можуть повністю знищити економіку на Землі.