Астрономи з Чикагського університету виявили, що відкрита у 2017 році екзопланета KELT-9b є найгарячішою з відомих планет. Атмосфера космічного об'єкту настільки розпечена, що молекули водню на ній розпадаються на атоми Гідрогену.

Відповідне дослідження було опубліковане в науковому журналі Astrophysical Journal Letters.

Планета, що за своїм розміром втричі більша за Юпітер, дуже наближена до свого сонця, через що й отримує величезну кількість теплової енергії. Окрім того, об'єкт повернутий до зірки лише одним боком, що викликає ще більшу концентрацію тепла на поверхні екзопланети.

За оцінками вчених температура атмосфери планети перевищує 4200 градусів Цельсія, що гарячіше багатьох зірок. Цього достатньо, щоб водень розпався на окремі атоми, які в результаті циркуляції переносяться на темну сторону KELT-9b, де атоми знову пов'язуються між собою у молекули водню H2.

Екзопланета KELT-9b

Джо Байден допоможе закрити небо над Україною, хоч і з запізненням: що відомо про нові системи ППО NASAMS Оля Полякова зізналася, що з дитинства любила чоловіків старшого віку: "Вадим називав мене своєю молодшенькою" Євген Кошовий з "Кварталу 95" ледь не розревівся, виїхавши до Варшави: "Нікуди повертатися" Жінка вирішила довести, наскільки "хороше" життя в росії, запивши ложку солі "санкціонкою": "І г*вна не проблема тяпнути"

KELT-9b розташована на відстані біля 670 світлових років від Землі, що робить її недосяжною у найближчому майбутньому.

Нагадаємо, раніше космічний апарат зафіксував нову екзопланету: як очне яблуко.

Як повідомляв портал "Знай.ua", екзопланета може знищити все живе: людству не врятуватися.

Також "Знай.ua" писав, що екзопланета Проксима b виявилася населеною: земляни отримали повідомлення від прибульців.