Космічному апарату TESS вдалося відкрити нову екзопланету HD21749b, розташовану в сузір'ї Сітки в системі великого червоного карлика. Як повідомляють астрономи, екзопланета робить повний оборот навколо своєї зірки за 36 днів. Її маса становить 23,2 маси Землі, а радіус — 2,84 радіуса Землі, передає Хвиля.

Дослідники під керівництвом професора Діани Драгомир, вивчили знімки, зроблені на TESS з 25 липня по 14 жовтня 2018 року, припускають, що у екзопланети є щільна атмосфера. А на її поверхні, ймовірно, є вода в рідкому вигляді.

Астрономи також припустили, що, крім надгаряча юпітерів, міні-нептунов і суперземель, у Всесвіті існує ще один клас екзопланет. Вони виглядають як очне яблуко.

Валютний ринок чекають важливі зміни: як можна буде здати чи купити долари Унітаз буде як новий: секретний лайфхак досвідчених господарок Українцям видають 3600 грн на місяць: виплата тимчасова, варто поспішати Є чим пишатися: який вигляд має перший український позашляховик, який плутають з іномаркою

Інша назва такого астрономічного явища – "синхронне обертання". Це означає, що на орбіті одного об'єкта знаходиться інший, період обертання якого навколо своєї осі збігається з орбітальним циклом. Завдяки такому взаємною руху, супутник завжди буде звернений до центрального об'єкту тільки однією стороною. Найбільш наочний тому приклад - наш власний супутник, Місяць.

Зазначимо, екзопланета – це планета за межами Сонячної системи. Загальна кількість екзопланет в галактиці Чумацький Шлях в даний час оцінюється не менш ніж в 100 мільярдів, з яких від 5 до 20 мільярдів, можливо, є "землеподібними".

Оскільки планети набагато легше зірок і випромінюють менше світла, відкрити їх дуже і дуже важко. До кінця 80-х років відразу кілька методик спостереження досягли потрібної точності, і на початку 90-х екзопланети почали відкривати.

Найбільш часто зустрічається тип планет — це надземлі, або суперземли. Це планети, що перевершують Землю за масою приблизно в 5–10 разів. Вони можуть мати різний склад, можуть бути кам'яними, можуть мати товсті газові оболонки.

Виявляється, що вони дуже численні. У Сонячній системі нічого схожого немає. Будувати моделі таких планет досить складно, але їх вже багато відомо. Можна вимірювати їх властивості.

Нагадаємо, супутник NASA TESS знайшов вже третю екзопланету з найдовшою в даний час орбітою. Розрахунки показують, що нова планета щільна, газоподібна, а її розмір у три рази перевищує планету Земля.

Як повідомляв портал "Знай.uа", астрономи змогли помітити воду в атмосфері екзопланети, яка обертається навколо зірки HR 8799. В цьому їм допомогли дані, взяті Обсерваторії Кека.

Також "Знай.uа" писав, національне аерокосмічне агентство розсекретила терміни початку колонізації Марса. Зокрема, у відомстві зазначили, що спеціально побудований апарат сяде на поверхні "червоної" планети вже 26 листопада.