Супутник NASA TESS знайшов вже третю екзопланету з найдовшою на цей час орбітою. Розрахунки вказують на те, що нова планета щільна, газоподібна, а її розмір втричі перевищує планету Земля.

Про це повідомляє на своєму сайті Массачусетський технологічний інститут (MIT).

Нову планету назвали HD 21749b.

Вона здійснює повний оберт навколо своєї зірки за 36 днів, що є досить розміреним темпом життя в порівнянні з іншими знайденими планетами.

Так, наприклад, на виявлених раніше планетах, таких як Pi-Mensae і "Супер-Земля", рік триває 6.3 дні, а планета LHS 3844b святкує Новий рік кожні 11 годин. Всі ці три планети знайшли у перші три місяці місії Tess.

Температура на поверхні знайденої планети HD 21749b становить приблизно 150 градусів за Цельсієм.
Це досить прохолодно, якщо взяти до уваги наближеність планети до зірки, яка майже така яскрава, як наше сонце.
Цікаво, що нова планета втричі більша за Землю, але в 23 рази важча за неї.

"Ми думаємо, що це газоподібна планета, як Нептун або Уран. Також схоже, що планета має щільну атмосферу", - стверджує Діана Драгомір, постдок в Інституті Астрофізики та космічних досліджень при МІТ.
Планета обертається навколо карликової зірки HD 21749 класу K, яка знаходиться в 53 світлових роках від Землі в сузір'ї Сітка.

При цьому вчені зазначають, що у неї, можливо, є "сестра" земного типу, але ця інформація наразі не підтверджена.
Ймовірна планета має коротку орбіту (7,8 дня). Якщо дані про неї підтвердять, це буде перша планета, помічена TESS, яка має такі ж розміри, як і Земля.

Зазначимо, що проект TESS запустили у квітні 2018 року. TESS – це телескоп, який знаходить планети за межами Сонячної системи (екзопланети) транзитним методом. Це метод спостереження за проходженням планети на фоні зірки.
Його творці розраховують, що він досліджує близько 200 тисяч найближчих до Сонця зірок протягом двох років, а отримані від нього дані дозволять розширити список відомих екзопланет.
Телескоп TESS не шукає безпосередньо життя на інших планетах, однак здобута ним інформація допоможе скласти список планет, на яких воно потенційно можливе.

Першу планету, схожу на нашу, апарат TESS виявив 19 вересня. Знахідку назвали "супер-Земля", знаходиться вона в 60 світлових роках від Землі. Друга виявилася гарячою "супер-Землею".

Нагадаємо, астрономи вперше виявили ознаки життя на далекій планеті. Вчені виявили воду в атмосфері екзопланети, яка обертається навколо далекої зірки HR 8799.

Також Знай.ua писав, вчені заявили, що після смерті фізичного тіла людини її душа не вмирає. Дослідники заявили, що людський мозок є біологічним комп'ютером, і наша свідомість — це виконувана цим комп'ютером програма, яка не зникне навіть після "зупинки". Вони стверджують, що інформація просто повертається назад у Всесвіт.