Нещодавно вчені з'ясували нові подробиці про 13 кільцях системи Урану, зафіксувавши їх на теплових знімках крижаної планети. Подібні фото в руках вчених не так вже й багато, що робить їх більш цінними.

Космос, скріншот: YouTube

Вперше астрономи змогли визначити температуру кілець і підтвердити, що головне кільце - позначається буквою епсилон - має унікальну для структуру Сонячної системи.

Кільця Урану з працею піддаються спостереженнями, проте вони несподівано чітко проявилися на теплових знімках планети, які вчені зробили для аналізу температурного поля атмосфери планети; особливо чітко виділялося кільце епсилон. Тепер вчені мають всі шанси отримати більше інформації як про кільцях Урану, так і про планету в цілому.

Ці теплові знімки дозволили вперше визначити температуру кілець, яка склала, згідно з проведеними оцінками, лише 77 Кельвінів, що близько до температурі кипіння азоту при атмосферному тиску. Якщо перевести в Цельсии, то буде близько -228 градусів.

Не дуже "стародавня", але безбожно дорога: як виглядає монета в 50 копійок, яка може озолотити В Україні з’явився новий вид пенсій: отримати може кожен, але доведеться поділитись Готуйте свої гаманці: українцям з 1 липня збільшать виплати, кому пощастить Пенсіонерам приготували пристойну надбавку, але дадуть не кожному: хтось може надіятись

Знімок кілець Сатурна, NASA

Що дивно, кільця Урану складаються з уламків комет великого розміру, а ось пилу в цих кільцях просто немає. Тепер ученим належить з'ясувати походження кілець, як і відсутність пилу в них.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше.

Нагадаємо, що компанія Apple відкрила доступ до своїх серіалів, так що кожен бажаючий може подивитися нові серіали на сервісі яблучної корпорації абсолютно безкоштовно.

Як повідомляв Знай.uа вчені показали, як коронавірус поширюється по магазину. На диво, він здатний кілька хвилин перебувати в повітрі, так що без масок в магазині точно не обійтися.

Також Знай.uа повідомляв, що компанія NASA перетворить Місяць у власний телескоп. В одному з кратерів вчені розмістять телескоп, який відкриє нові межі космосу.