Трансатлантична команда вчених, використовуючи повторно проаналізовані дані космічного телескопа "Кеплер", виявила екзопланету розміром з Землю, яка знаходиться на орбіті жилої зони своєї зірки - області навколо зірки, де скеляста планета могла б підтримувати воду в рідкому стані. Схоже, ця планета найбільше схожа на нашу Землю. Тепер немає сумнівів, що за межами нашої планети є життя.

Планета Земля, фото Pixabay

Вчені виявили цю планету, названу Kepler-1649c, переглядаючи старі спостереження від Кеплера, які агентство припинило в 2018 році. Проте, вчені в ручному режимі при перегляді фото виявили цю екзопланету, яка сильно схожий на нашу планету.

Цей нещодавно відкритий світ тільки в 1,06 рази більше, ніж наша рідна планета. Крім того, кількість світла, яке він отримує від своєї зірки, становить 75% від кількості світла, що Земля одержує від Сонця - це означає, що температура екзопланети може бути аналогічною температурі нашої планети. Однак, ця планета обертається навколо червоного карлика, які відомі своїми спалахами. Це означає, що жити на цій планеті вкрай складно для будь-якого живого організму.

планета Земля, фото Pxhere

Громадський транспорт подорожчає для всіх, окрім пенсіонерів: скільки доведеться платити з 1 травня Реформи і прозорість: експерт розповів, чого вимагають США від України за свою допомогу Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше.

Нагадаємо, що експерти склали список 10 кращих смартфонів початку 2020 року. Звичайно ж, серед них величезна кількість китайських гаджетів, і це не дивно. До речі, ігровий смартфон з потужним процесором Xiaomi Black Shark 3 теж потрапив в топ.

Як повідомляв Знай.uа компанія Google воскресить забуті стародавні мови. Компанія розробила сервіс на основі штучного інтелекту, який зможе створити “відсутні ланки” у вивченні стародавніх мов.

Також Знай.uа повідомляв, що компанія BMW готує до виходу нові кросовери X8 і X8M. Серед іншого, вони будуть конкурентами кросоверами від Aston Martin і Lamborghini.