Бюджетний смартфон від Apple – iPhone SE 2, на який чекали мільйони користувачів по всьому світу, схоже, не з'явиться ніколи.

Таку заяву оприлюднили у Apple, пише akket.com, посилаючись на видання Forbes.

Раніше інсайдери повідомляли, що бюджетний iPhone надійде в продаж у вересні цього року разом з іншими новинками від Apple. Як пишуть ЗМІ, сьогодні Apple вирішила відмовитися від випуску цього смартфона через занадто великий собівартості, що призводить до великої ціну при продажі.

Адже головна перевага iPhone SE – це його бюджетна ціна, то цей iPhone став доступний для широкого кола споживачів. Однак, ця модель зараз виглядає досить застаріло, наприклад 4-дюймовий екран з величезними рамками.

Популярні новини зараз
У МВС попередили водіїв: для керування авто потрібно пройти спецпроцедуру – інструкція Деяким пенсіонерам виплатять гроші за старі "недоліки" Daewoo Lanos "Next-Gen": нова версія народного автомобіля закохує в себе з першого погляду Тариф 7,96 грн/куб діятиме не для всіх: кому доведеться платити більше
Показати ще

За словами джерела, Apple вже має прототип iPhone 2 SE, який готовий для масового виробництва, однак модель виходила досить дорогий. Тому на проекті вирішили поставити хрест. Замість цього компанія вирішила зосередити зусилля на трьох нових моделях iPhone, які вийдуть у вересні, серед яких буде і покращена версія iPhone X.

Нагадаємо, що нові смартфони від Apple планує здешевити нові моделі iPhone за рахунок LCD-екранів.

Запланований раніше перехід на екрани OLED відкладався із-за низького попиту на дорогі моделі. Тому корпорація Apple розробила для нових моделей iPhone більш дешеві LCD-екрани. Таким чином керівництво компанії планують збільшити низький попит на iPhone X з-за його високої ціни.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що Google розширює свою присутність в Китаї і зробила стратегічну інвестицію в інтернет-магазин JD.com придбавши акцій цієї компанії електронної комерції на 550 млн доларів.

Зазначається, що компанії будуть співпрацювати з цілого ряду стратегічних ініціатив" в Європі, США та Південно-Східної Азії. Мета в тому, щоб об'єднати досвід та технології JD.com у логістики та ланцюжки поставок, з клієнтською базою Google, а також інформацією і технологіями маркетингу американського технологічного гіганта для поліпшення роботи обох гігантів.