Не секрет, що вже цієї осені компанія Apple випустити нове покоління смартфонів iPhone. Зараз про майбутніх флагманах відомо небагато, проте за чутками інсайдерів, компанія представить в цьому році 3 смартфона: два з них оснащена OLED-екраном.

Тому відомий аналітик компанії KGI Securities Мін-Чі Куо припустив, що iPhone 2018 буде мати 6,1-дюймовий IPS-екран. Однак новинка від iPhone не отримає підтримки технології розпізнавання осіб і технологію 3D touch.

Замість цієї технології смартфон оснастять більш простою технологією під назвою Cover Glass Sensor. Ця функція припускає, що сенсорні елементи винесені на панелі самого дисплея і вбудовані в захисне скло поверх самого дисплея. Крім того, смартфон буде покритий сенсорним шаром тонкоплівкового матеріалу для збільшення міцності і захисту від подряпин.

Поява в iPhone 2018 нового комбінованого скла Cover Glass Sensor збільшить вартість сенсорного екрану на 15%, тобто з 23 до 26 доларів. Тому ймовірно, щоб здешевити вартість iPhone 2018, вирішили позбавити смартфон функції 3D touch.

Популярні новини зараз
Упустив Дантес і впіймав Кацурін: найвідвертіші і не зовсім чесні фото Наді Дорофєєвої Громадський транспорт подорожчає для всіх, окрім пенсіонерів: скільки доведеться платити з 1 травня Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати
Показати ще

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що американська взуттєва компанія K-Swiss спільно з кіберспортивної організацією Immortals має намір випустити дві моделі геймерських кед — для повсякденного життя і кіберспорту. Що стосується другої моделі, вона буде використовуватися представниками мультигейминга в різних дисциплінах. Відповідну угоду про контракт уже підписано.

Відомо, що перша модель кросівок надійде в продаж у грудні 2018 року. Як очікується, це буде брендована версія моделі K-Swiss Kompass. Ціна її не повідомляється. А ось модель Sneaker буде коштувати 180 доларів, і в продажу з'явиться вже на початку 2019 року.

У процесі розробки представники взуттєвої компанії будуть відвідувати тренувальний центр Immortals, щоб зрозуміти потреби гравців, а також "уточнити зростання температури в черевику і рух ніг під час матчів". Процес буде фіксуватися на відео, потім його опублікують у соціальних мережах IMT і K-Swiss.