В наступній версії операційних систем iOS і Mac компанія Apple намагатиметься блокувати роботу інструментів, які використовує Facebook для автоматичного відстеження активності своїх користувачів.

"Ми покладемо цьому край", - заявив на конференції розробників компанії Крейг Федериги, старший віце-президент Apple по програмному забезпеченню.

Також Крейг додав, що вбудований браузер Safari тепер буде питати дозволу користувача пристрою перед тим, як дозволити цій соціальній мережі моніторити активність.

Генеральний директор Apple Тім Кук і раніше називав кошти Facebook "втручанням у приватне життя". А згодом Марк Цукерберг назвав цю думку "неглибокої". На Всесвітній конференції розробників WWDC Apple заздалегідь повідомляє про свої багатомісячні плани в області програмного забезпечення.

Популярні новини зараз
Віддавати по 10% від пенсії не доведеться: "Київстар" порадував стареньких бюджетним тарифом Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках Чому українцям необхідно заповідати майно вже зараз та як це зробити правильно Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі
Показати ще

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що експерт в сфері кібербезпеки фірми Asterix Пітер Хенвей запевняє, що прослуховувати смартфони можна з допомогою активації спеціальних слів‐тригерів. Про це повідомляють зарубіжні ЗМІ.

Відомо, що більшість додатків запитують доступ до мікрофону пристрою. Запис і обробка даних часто відбувається після проголошення слів-тригерів. Наприклад: "Привіт, Siri" і "Окей, Google". Хенвей вважає, що подібні механізми можуть працювати і в інших додатках.

Фахівець припустив, що Facebook або Instagram також можуть використовувати безліч слів-тригерів, які аналізують мова власника смартфона.

Журналіст видання перевірив цю теорію. Протягом п'яти днів він вимовляв слова, які могли б стати "зачіпкою" для шпигунського механізму. У підсумку спрацювали його фрази про навчання і покупки дешевих сорочок. У стрічці новин стала з'являтися реклама різних навчальних закладів і недорогий одягу.

Тим не менше, експерт фірми Хенвей Asterix припустив, що отримані дані компанії не продають рекламодавцю, а обробляють їх самостійно. Він висловив упевненість, що інформація використовується в основному для таргетування реклами, а не для передачі спецслужбам.