Компанія Sony під час своєї прес-конференції на E3 2018 показала дебютний трейлер Death Stranding зі вставками ігрового процесу, а автором гри був геній геймдизайну _ Хідео Кодзіма, який дав ще більше їжі для фанатських роздумів — так, знову нічого не зрозуміло, і з'явилося ще більше питань. Але геймплей виглядає цікаво, особливо стелс-елементи, оскільки головний герой не бачить своїх супротивників. Завдяки цьому трюку проект сильно відрізняється від конкурентів.

Трейлер гри, який мало що пояснить:

Відомо, що до акторського складу приєдналися Леа Сейду і Ліндсі Вагнер — Хідео Кодзіма представив їх у своєму твіттері, опублікувавши тематичні постери Death Stranding з актрисами.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що за останній час ігрове співтовариство неодноразово критикувало Valve за непрозору політику щодо ігор з суперечливим контентом. У більшості випадків компанія зверталася до незалежних студій і вимагала вилучити з ігор конкретні елементи, найчастіше еротичні, або дуже жорстокі проекти.

Популярні новини зараз
Українців закликали не відкладати на завтра: можна подати заяву на пенсію за лічені хвилини Не просто оновити дані у ТЦК: чоловіків попередили, що буде потім Поміняють та відремонтують: киянам зробили важливе оголошення Комунальні платежі скасовуються: названо категорію осіб, якій можна не платити
Показати ще

При цьому правила майданчики, що стосуються відвертого контенту, були написані дуже розпливчасто, завдяки чому Valve могла застосовувати інструменти контролю по відношенню до одних розробникам і не звертати увагу на інших.

Також в офіційному блозі Steam співробітники компанії повідомили, що відтепер концентруються не на регулюванню, а на розробці інструментів, які допоможуть гравцям автоматично фільтрувати небажаний контент.

Співробітник Valve Ерік Джонсон пояснив, що всі питання з приводу суперечливого контенту в Steam вирішують звичайні люди, які також можуть помилятися. Іноді вони, як і користувачі, розходяться в думках з приводу тих чи інших ігор.

Боротьба Valve за "чистоту" контенту призвела до розбіжностей і плутанини серед ігрового співтовариства, співробітників Valve і її ділових партнерів. В результаті працівники компанії прийшли до висновку, що їх рішення в будь-якому випадку будуть викликати невдоволення у якоїсь групи людей, а нововведення сподобаються чималій кількості людей.