Студія Bethesda в рамках виставки E3 2018 представила сіквел Doom, який з'явився ще в 2016 році під назвою Eternal. Ніякого геймплея. За традицією, подробиці повідають на Quakecon в серпні, який має відношення до ігор серії Quake. Дата виходу поки невідома, однак саундтреки до гри Міка Гордона чекає всі без винятків.

Трейлер кривавої гри:

Нагадаємо, що компанія Sony презентувала новий продукт –Tetris Effect. Даний проект керівництво назвало честь дослідження співробітників Гарвардського університету, під час якого вчені виявили дивний ефект: активні гравці в тетріс починають бачити фігури з гри в реальному житті. Про це повідомляють ЗМІ.

Популярні новини зараз
Компанія Apple "вбила" багатомільйонне місто одним рішенням: тепер можна зносити все У Києві помітили величезну чергу до лікарні: що сталося Українці зможуть отримати грошову компенсацію: кому слід звернутися до відділення "Ощадбанку" Гарчать та кусають оточуючих: серед підлітків шириться дивна субкультура
Показати ще

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що за останній час ігрове співтовариство неодноразово критикувало Valve за непрозору політику щодо ігор з суперечливим контентом. У більшості випадків компанія зверталася до незалежних студій і вимагала вилучити з ігор конкретні елементи, найчастіше еротичні, або дуже жорстокі проекти.

При цьому правила майданчики, що стосуються відвертого контенту, були написані дуже розпливчасто, завдяки чому Valve могла застосовувати інструменти контролю по відношенню до одних розробникам і не звертати увагу на інших.

Також в офіційному блозі Steam співробітники компанії повідомили, що відтепер концентруватимуться не на регулюванню, а на розробці інструментів, які допоможуть гравцям автоматично фільтрувати небажаний контент.

Співробітник Valve Ерік Джонсон пояснив, що всі питання з приводу суперечливого контенту в Steam вирішують звичайні люди, які також можуть помилятися. Іноді вони, як і користувачі, розходяться в думках з приводу тих чи інших ігор.

Боротьба Valve за "чистоту" контенту призвела до розбіжностей і плутанини серед ігрового співтовариства, співробітників Valve і її ділових партнерів. В результаті працівники компанії прийшли до висновку, що їх рішення в будь-якому випадку будуть викликати невдоволення у якоїсь групи людей, а нововведення сподобаються чималій кількості людей.