На початку цього року Apple надала розробникам додатків відповідати на відгуки клієнтів. Цю функцію Google вже використовував протягом декількох років.

Тепер Apple розширює цю функцію з запуском нової відділу "Customer Support", доступною зараз в iTunes. Це дає можливість розробникам давати дозвіл відповідати на відгуки клієнтів в App Store іншим особам.

Користувачі часто несправедливо занижували оцінку програми, не розуміючи його функціоналу. До цієї функції розробники не мали можливість відповідати на відгуки користувачів.

Нова функція дає розробникам можливість пропонувати допомогу, відповідати на поставлені запитання і віддячити знайшовшим помилку в їх додатку.

Популярні новини зараз
Українських біженців повертають на батьківщину: кому доведеться приїхати додому Атаки стануть ще сильнішими: рф вибрала нову ціль замість ударів по енергетиці Останні копійки відберуть: Ощадбанк змінив правила зняття готівки для пенсіонерів Нові вимоги для водіїв: який документ перевірятимуть на кордоні
Показати ще

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що в мережу потрапив дизайн iPhone 8.