На початку цього року Apple надала розробникам додатків відповідати на відгуки клієнтів. Цю функцію Google вже використовував протягом декількох років.

Тепер Apple розширює цю функцію з запуском нової відділу "Customer Support", доступною зараз в iTunes. Це дає можливість розробникам давати дозвіл відповідати на відгуки клієнтів в App Store іншим особам.

Користувачі часто несправедливо занижували оцінку програми, не розуміючи його функціоналу. До цієї функції розробники не мали можливість відповідати на відгуки користувачів.

Нова функція дає розробникам можливість пропонувати допомогу, відповідати на поставлені запитання і віддячити знайшовшим помилку в їх додатку.

Популярні новини зараз
Мобілізація у серпні: чоловікам 50+ зробили важливе оголошення Ухилянтів дістануть у власних домівках: що почали робити ТЦК ТЦК не мають права вимагати: омбудсман пройшовся по вуличним рейдам з мобілізації ТЦК проводять нові "облави" – куди нагрянуть
Показати ще

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що в мережу потрапив дизайн iPhone 8.