Буквально днями фахівці з кібербезпеки повідомили про атаку нового вірусу, який здатний вкрасти файли і доступ до облікових записів користувачів. Варто відзначити, що він поширюється завдяки популярним YouTube або Яндекс.Диск.

Як з'ясувалося експертами з кібербезпеки, цей вірус в модифікаціях Trojan.PWS.Stealer.23012 і Trojan.PWS.Stealer.23198 робить скріншоти екрану і копіює з комп'ютера текстові файли та зображення, а також логіни та паролі, збережені в браузерах Vivaldi, Chrome, YandexBrowser, Opera, Kometa, Orbitum, Dragon, Amigo і Torch.

Уточнимо, що потім отриману інформацію він зберігає в архів і висилає зловмисникам, які провертають різні афери, користуючись вашими особистими даними. Про це повідомляє УНІАН.

Крім того, шкідливе програмне забезпечення поширюється через посилання в коментарях на YouTube під виглядом корисних додатків і путівників по чит-ходах у комп'ютерних іграх. Щоб переконати користувачів завантажити вірус з файлообмінника, зловмисники супроводжують посилання схвальними коментарями, написаними від імені підроблених записів.

Популярні новини зараз
Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати РФ може відкласти наступ через несподівані обставини Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей
Показати ще

У той же час фахівці попереджають, що уразливими виявилися всі комп'ютери на платформі Windows.

Нагадаємо, що в Росії і Туреччини були зафіксовані масові кібератаки на користувачів ПК за допомогою шкідливої програми Dofoil (Smoke Loader). Відзначається, що вірус базувався на популярному торренте MediaGet.

Також раніше інформаційний портал "Знай.uа" повідомляв про те, що британська аналітична компанія Cambridge Analytica тривалий час втручалася в хід виборів в різних країнах світу – вдавалися до різних методів, зокрема спеціально поширювали наклепницьку інформацію про кандидатів і навіть давали хабарі.

Як виявилося, співробітники згаданого центру проникали на виборчі дільниці Шрі-Ланки, вчасно втрутилися журналісти, які представлялися клієнтами, які бажають вплинути на хід голосування.

Дані про кандидатів розміщували навіть в соціальних мережах, діяли не від власного імені, використовуючи фальшивими обліковими записами. Часто маскувалися під студентів чи туристів.