Нові технології в торгівлі і логістиці призводять до уповільнення темпів інфляції в світі. Найбільш яскравим прикладом цієї тенденції фахівці вважають корпорацію Amazon, повідомляє Business Insider. Раніше це було не так помітно, але тепер подібний вплив відчувається і на макрорівні.

Новий економічний процес вже назвали "амазоніфікацією інфляції". Аналітик японського фінансового холдингу Nomura Білал Хафіз вважає, що Amazon та інші ІТ-гіганти безпосередньо впливають на курс американського долара. В останні десятиліття індекс інфляції в США стабільно падав: у 70-ті він становив 7,1%, в 90-е — 3%, а в 2010-е — вже 1,7%.

Головною причиною цього явища стала глобалізація, яка призвела до зниження витрат на виробництво і обслуговування. Тільки у одному Китаї за останні роки з'явилися сотні мільйонів нових робочих, що призвело до стримування зарплатної інфляції. Однак за останнє десятиліття "амазоніфікація" призвела до ще більш рекордного зниження вартості постачання і дистрибуції, а ефект почав позначатися вже на макрорівні.

Аналітики вважають, що інтернет дає споживачам більше простору для вибору і порівняння. Сьогоднішній покупець може за 15 хвилин побувати на 20 сайтах і порівняти вартістьпродукту який його цікавить. Раніше на відвідування такої ж кількості магазинів не вистачило б і дня. Таким чином більш дорогі магазини поступово сходять зі сцени. Продавці змушені реагувати на цю тенденцію і поступово знижувати ціни. Це виводить конкуренцію дещо в іншу площину. Однак не зрозуміло до якої межі зможе тривати цей процес.

Популярні новини зараз
Головне за 24 квітня: бунт українців у Польщі, трагедія Каті Репяхової, важливий день та різке підвищення цін Залишать голими та босими: комунальники пообіцяли "не райдужну перспективу" всім боржникам Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати
Показати ще

Раніше портал "Знай.ua" повідомляв про створення найбільшого жорсткого диску