Для соціальної мережі Facebook алгоритм новинної стрічки є одним з ключових елементів, який вона постійно намагається покращувати. Представник Facebook оголосив про нові зміни в цьому алгоритмі, які спрямовані на поліпшення користувацького досвіду.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУ новому алгоритмі новинної стрічки Facebook збирається знизити рейтинг постів з посиланнями на "низькоякісними сайтами". Також соцмережа планує заборонити рекламувати такі пости. До таких сайтів в Facebook відносять ресурси, в яких мало важливого для користувача контенту і які перевантажені рекламою (часто шкідливою або шокуючою).
Facebook виділяє такі основні критерії низькоякісних сайтів:
непропорційний щодо вмісту обсяг реклами
спливаючі або проміжні рекламні оголошення
Популярні новини заразГороскоп на сьогодні, 6 червня: кому п'ятниця принесе скандали, а кому розслаблення Нові поблажки для ухилянтів: знятися з розшуку можна без візиту до ТЦК Власники земельних ділянок хапаються за голову: доведеться викласти до 30 тисяч Кінець епохи "бусифікації"? Для ТЦК готують важливі нововведенняПоказати щенаявність шокуючого або секс-контенту
містять сторінки з шкідливими або оманливими оголошеннями, включаючи заборонений політиками Facebook контент
Раніше портал Знай.uа повідомляв, що Google може додати в Chrome блокувальник реклами. Можливо, завдяки спільним зусиллям великих IT-компаній, найближчим часом користувачі зможуть позбутися від дратівної реклами і користуватися інтернетом без сторонніх блокувальників реклами стане приємніше.