Після 14 місяців існування функції "Історії" в Facebook, компанія нарешті оголосила про 150 мільйонів активних користувачів, які люблять цю функцію. Тепер Facebook Stories почне тестування перших рекламних роликів.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Сама реклама є 15 секундним роликом, і користувачі можуть пропустити його. Рекламодавці можуть легко перенести свою рекламу з Instagram в Facebook.
Facebook також планує дати компаніям більше показників ефективності їх історій, щоб переконати їх, що ця функція варта витрачених на неї грошей.
Повідомляється, що генеральний директор Марк Цукерберг попередив, що Facebook гарантує, “що реклама так само хороша в історіях, як і в стрічках. Якщо ми не зробимо це добре, це безсумнівно зашкодить нашому бізнесу та фінансового стану в цілому". Незважаючи на критику, що функція нав'язлива Facebook доводить, що це реклама майбутнього.
Нагадаємо, що завдяки код помилки в Android-проект з відкритим вихідним кодом з'явилася можливість перегляду програмного забезпечення, в якому Google випадково розкрив бета-версію Google Pixel 3.
Але на даний момент Google повинен зосередитися на Pixel 3 і Pixel 3 XL. Повідомляється, що ці телефони будуть такими ж дорогими, як і їх попередники, якщо не більше. Тому, якщо Google планує збільшити свою частку на ринку, пора почати розробку і тестувати майбутні флагмани.
Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що компанія Apple запатентувала технологію розпізнавання людських осіб. Тепер ви з легкістю за допомогою свого смартфона знайдете близнюків, а також з'ясувати, хто є власником гаджета по венах.
Нову технологію обладнали біометричної ідентифікацією вен користувача.
Заявку на патент унікальної технології подали ще в 2015 році. Заявка описує використання інфрачервоного випромінювача і приймача, який може виявляти кровоносні судини нижче поверхні шкіри. Система складається з оптичного передавача, який випускає кілька імпульсів інфрачервоного світла в бік тіла користувача, наприклад, руки або обличчя.