Кілька тижнів тому компанія Samsung офіційно визнала , що продажі флагманів Galaxy S9 і S9 + виявилися найнижчими за останні 5 років історії всієї модельної лінійки. І хоча компанія не вказала причину провалу, це і так очевидно. Нагадаємо, що вперше за весь час південнокорейська корпорація не стала оновлювати зовнішній вигляд своїх телефонів в порівнянні з торішнім поколінням. Він лише трохи змінився, але при цьому подорожчав більш ніж на 100 доларів.

Як підсумок, продажі флагмана провалилися і, судячи з усього, Samsung Galaxy Note 9 також чекає провал. Зробити такий висновок вдалося дуже просто. Лічені години тому інсайдери виклали в мережу фотографії захисного скла для цього мобільного пристрою, дивлячись на яке стає зрозуміло, що майбутня новинка не отримає ніяких змін в плані зовнішнього вигляду.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що адміністрація популярної соцмережі "Instagram" визнала, що веде постійне стеження за численними користувачами, відстежуючи окремі їхні дії.

Популярні новини зараз
У ТЦК потрібно і жінкам: кому з українок загрожує мобілізація після 18 травня Карткою – 10 грн, готівкою – 15: в Україні знову підвищують ціни на проїзд Потрібно мобілізувати у першу чергу: ексчиновник розповів, хто має поповнити лави захисників Старі сковорідки не доведеться викидати: як у домашніх умовах подарувати посуду друге життя
Показати ще

Серед іншого, адміністрація ресурсу відслідковує таку дію, як прокрутка новинної стрічки. Необхідність такого спостереження керівництво "Instagram" виправдовує великим значенням відповідної дії при визначенні працюють в мережі ботів на відміну від справжніх користувачів.

Про це повідомляє Business Insider. Щоб стеження не була таємницею, а інформація про збирання даних з користувальницьких гаджетів не стала неприємним сюрпризом, адміністрація ресурсу попередила про це в оновленій версії своїх "Термінів і умов".

Зараз соціальні ресурси докладає все більше зусиль для того, щоб захистити своїх користувачів від ботів, які можуть активно використовуватися зловмисниками для поширення фейкових новин, формування соціальних настроїв, впливу на громадську думку та ін, а також продажу й купівлі різних товарів і послуг.