Адміністрація Google оголосила про початок тестування нової версії поштового сервісу Gmail. Пробувати новинку з "самоуничтожающимися" повідомлення можна вже зараз, а ось офіційний старт відбудеться в липні.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Конфіденційний режим дозволяє налаштувати параметри безпеки, наприклад, установити термін доступу до листа, окремо включити доступ за кодом або заборонити пересилку. Повідомляється, що якщо ви відправите листа з таким захистом, одержувач побачить повідомлення про заданих обмеженнях. Одержувач не зможе переслати, скачати, скопіювати або роздрукувати лист і прикріплені до нього файли.
Хоча така функція допоможе в захисті "від людського фактору" при випадковій пересилання, звичайно, не варто забувати про шкідливе ПО. Про це нагадав сам Google, однак нічого не сказано окремо про фото самого екрану.
Налаштування обмежень доступу (діють і для письма, і для прикріплених файлів):
Якщо вибрати "Без SMS", користувачі Gmail зможуть відразу відкрити лист. Користувачі сторонніх сервісів (Gmail) отримають пароль по електронній пошті.
Якщо вибрати "Код доступу з SMS", код буде відправлятися одержувачам SMS. Необхідно ввести номери телефонів одержувачів.
Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що експерт в сфері кібербезпеки фірми Asterix Пітер Хенвей запевняє, що прослуховувати смартфони можна з допомогою активації спеціальних слів‐тригерів. Про це повідомляють зарубіжні ЗМІ.
Відомо, що більшість додатків запитують доступ до мікрофону пристрою. Запис і обробка даних часто відбувається після проголошення слів-тригерів. Наприклад: "Привіт, Siri" і "Окей, Google". Хенвей вважає, що подібні механізми можуть працювати і в інших додатках.
Фахівець припустив, що Facebook або Instagram також можуть використовувати безліч слів-тригерів, які аналізують мова власника смартфона.
Журналіст видання перевірив цю теорію. Протягом п'яти днів він вимовляв слова, які могли б стати "зачіпкою" для шпигунського механізму. У підсумку спрацювали його фрази про навчання і покупки дешевих сорочок. У стрічці новин стала з'являтися реклама різних навчальних закладів і недорогий одягу.