Компанія Google домоглася успіхів у проекті Medical Brain, який дозволяє передбачити ймовірність смерті пацієнта.

Сам проект складається з комплексу нейромереж, які досліджують тисячі показників здоров'я та інші фактори, повідомив Bloomberg.

Відзначається, що в нейромережу завантажує інформацію про пацієнта, і система робить прогноз щодо його стану. Якщо хвороба важка, то штучний інтелект порівнює всі фактори і дає прогноз, в якому обчислює ймовірність, з якою пацієнт помре, і навіть називає приблизну дату смерті.

Творці проекту заявили, що нейромережі передбачили смерть жінки, що мала рак грудей на пізній стадії точніше, ніж лікарі.

Популярні новини зараз
Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
Показати ще

"Лікарі повідомили, що пацієнтка помре з імовірністю 9,3%. "Медичний мозок" після вивчення всіх деталей хвороби дав менш втішний прогноз на основі 175 639 факторів - ймовірність смерті в найближчі дні складає 19,9%. Тяжкохвора жінка померла через кілька діб", - розповіло джерело.

До речі, така система аналізу здоров'я людини дозволить лікарям ставити більш точні діагнози і аналізувати розвиток хвороби.

Нагадаємо, що нові смартфони від Apple планує здешевити нові моделі iPhone за рахунок LCD-екранів.

Запланований раніше перехід на екрани OLED відкладався із-за низького попиту на дорогі моделі. Тому корпорація Apple розробила для нових моделей iPhone більш дешеві LCD-екрани. Таким чином керівництво компанії планують збільшити низький попит на iPhone X з-за його високої ціни.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що Google розширює свою присутність в Китаї і зробила стратегічну інвестицію в інтернет-магазин JD.com придбавши акцій цієї компанії електронної комерції на 550 млн доларів.

Зазначається, що компанії будуть співпрацювати з цілого ряду стратегічних ініціатив" в Європі, США та Південно-Східної Азії. Мета в тому, щоб об'єднати досвід та технології JD.com у логістики та ланцюжки поставок, з клієнтською базою Google, а також інформацією і технологіями маркетингу американського технологічного гіганта для поліпшення роботи обох гігантів.